Terug naar overzicht
Gebruiksvoorwaarden niet gelezen voor je je bericht hebt gepost???Zoals beschreven in de gebruiksvoorwaarden mogen enkel betalende leden gebruik maken van het forum om hun producten en diensten te promoten en dan nog enkel als antwoord op een vraag. Niet betalende handelaars die reclameberichten plaatsen op het forum zijn een advertentievergoeding verschuldigd aan Mediatrends van 75 euro exclusief BTW per bericht.
Ben een aantal weken terug naar zo'n namiddag geweest bij een collega. Heb dat hangertje dat vanvoor op het boekje staat gekocht met het idee om dit aan te doen voor den trouw. Maar dat valt nu wel serieus tegen. Dat hangertje weegt te weinig waardoor het constant draait op mijn lichaam. Heb nu een ander juweel gekocht. De armband die ik ook gekocht had is wel heel goed. Maar wel wat moeten wachten. Die victoria madam zei 14 dagen. Uiteindelijk heb ik 6 weken op die hanger moeten wachten. De armband was eerst verkeerde maat, ook weer wachten... Ik weet nu niet of dat aan victoria ligt of aan de slechte service van die verkoopster. Ik vermoed wel aan die "madam". Een andere collega wou ook zo'n avond houden maar die heeft de laatste week nog alles afgezegd. Afspraken werden niet nagekomen, uitnodigingen kreeg ze maar niet,... Slechte verkoopster! Veel succes er anders nog mee. Misschien handig als je zegt welke regio je zoal doet. groetjes, Carolina
Spijtig te horen dat je een slechte ervaring heb gehad met victoria. Dit ligt niet aan victoria. Het zal inderdaad een slechte consulente geweest zijn.De regio maakt voor mij niet uit.Over de gebruiksvoorwaarden, een foutje van mij, dit heb ik over het hoofd gezien.Ik zie hier ook niet dat je een bericht kan verwijderen. Dat de admin van dit forum dat dan zelf maar verwijdert als ze het niet graag hebben.Groetjes!