Nu Online
Momenteel zijn er 708 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mooie juwelen van Victoria voor je huwelijk

24-7-2009 14:35:02
Hallo bruidjes!

Ik ben kimberly en sinds kort ben ik actief als victoria consulente.

Voor de mensen die victoria nog niet kennen: Victoria is een belgische onderneming dat unieke en kwaliteitsvolle juwelen voorstelt bij de klant thuis.

De collectie bereikt een zeer ruim publiek vanwege zijn brede waaier aan stijlen: traditioneel of vooruitstrevend, sober of gesofisticeerd, discreet of uitbundig.

Elke vrouw vindt gegarandeerd wat bij haar past, maar er zitten ook prachtige juweeltjes bij voor de kindjes en stoere stukken voor de mannen!

Graag kom ik de Victoria juwelencollectie bij jou thuis voorstellen tijdens een demonstratie. Nodig enkele vriendinnen, collega's, familie, buren, etc. uit en we maken er een gezellige namiddag of avond van. Ben je benieuwd naar de collectie?
Vraag dan snel aan mij voor de catalogus of bekijk de catalogus op de website van victoria -> www.victoria-benelux.com

Als gastvrouw geniet je trouwens van talrijke voordelen zoals een handtas, gratis juwelen enz...

Ben je geinteresseerd in een demo of meer info? Contacteer mij via e-mail: kimberly.arys@telenet.be of gsm 0497/30.30.11

Mijn website kan je voorlopig vinden op: http://users.telenet.be/victoriajewelsathome/
Hierop staat meer informatie over victoria, voordelen voor de gastvrouw, acties ...

Groetjes en misschien tot gauw!
Kimberly

Kimberly

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1764

Lindsey
14-8-2009
 Meld misbruik24-7-2009 23:37:39

Gebruiksvoorwaarden niet gelezen voor je je bericht hebt gepost???

Zoals beschreven in de gebruiksvoorwaarden mogen enkel betalende leden gebruik maken van het forum om hun producten en diensten te promoten en dan nog enkel als antwoord op een vraag. Niet betalende handelaars die reclameberichten plaatsen op het forum zijn een advertentievergoeding verschuldigd aan Mediatrends van 75 euro exclusief BTW per bericht.

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik25-7-2009 2:20:42

Ben een aantal weken terug naar zo'n namiddag geweest bij een collega. Heb dat hangertje dat vanvoor op het boekje staat gekocht met het idee om dit aan te doen voor den trouw. Maar dat valt nu wel serieus tegen. Dat hangertje weegt te weinig waardoor het constant draait op mijn lichaam. Heb nu een ander juweel gekocht. De armband die ik ook gekocht had is wel heel goed. Maar wel wat moeten wachten. Die victoria madam zei 14 dagen. Uiteindelijk heb ik 6 weken op die hanger moeten wachten. De armband was eerst verkeerde maat, ook weer wachten... Ik weet nu niet of dat aan victoria ligt of aan de slechte service van die verkoopster. Ik vermoed wel aan die "madam". Een andere collega wou ook zo'n avond houden maar die heeft de laatste week nog alles afgezegd. Afspraken werden niet nagekomen, uitnodigingen kreeg ze maar niet,... Slechte verkoopster!

Veel succes er anders nog mee.
Misschien handig als je zegt welke regio je zoal doet.

groetjes, Carolina

Kimberly

Meld misbruik27-7-2009 8:08:17

Spijtig te horen dat je een slechte ervaring heb gehad met victoria. Dit ligt niet aan victoria. Het zal inderdaad een slechte consulente geweest zijn.

De regio maakt voor mij niet uit.

Over de gebruiksvoorwaarden, een foutje van mij, dit heb ik over het hoofd gezien.
Ik zie hier ook niet dat je een bericht kan verwijderen. Dat de admin van dit forum dat dan zelf maar verwijdert als ze het niet graag hebben.

Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...