Nu Online
Momenteel zijn er 652 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zaal la ramee

24-7-2009 16:18:21
lieve bruidjes,
Heeft iemand ervaring met de zaal La Ramee in jodoigne?
Lijkt me een prachtige zaal maar hoe is het eten er?

Bedankt voor jullie berichten!

Wendy
17-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 621

julie
20-6-2010
 Meld misbruik24-7-2009 20:11:51

Hallo!

Mijn broer is daar getrouwd. Het is inderdaad een mooie locatie, maar om eerlijk te zijn krijg je ye weinig op uw bord...bv. niet voldoende eten op het buffet opdat iedereen 2X zou kunnen nemen. Daarbij is het personeel ook onvriendelijk.

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik24-7-2009 20:57:00

Wij zijn daar in februari nog geweest om te gaan kijken en prijzen te bespreken.

zaal is prachtig !
Vraagt veel aankleding (de grote schuur) maar als je er geld kan aan spenderen kan je daar werkelijk iets waanzinnig van maken.

Ik heb er zelf een product-launch gedaan een 5-tal jaar geleden en toen vielen de prijzen nog mee.
Dus dit jaar heb ik terug contact met hun opgenomen om die zaal (mijn droomzaal) te boeken.
Wat blijkt : ze zijn van eigenaar veranderd en de prijzen zijn om van achterover te vallen ...

Catering mag ik niet van klagen, maar dat was dus bij de oude catering. Met de nieuwe heb ik geen ervaring.

Ik was er zelf ook het hart van in, maar ja...
Als je een serieus budget hebt om er tegenaan te gooien zou ik direct zeggen : doen !
Doe ook vooral alle opvolging zelf. Of je het nu wilt of niet je komt automatisch met de Waalse mentaliteit in aanraking (ik ben zelf half waals, dus dit is kritiek tegen mijn eigen roets).
Veel succes ermee !

veronique
13-9-2008
 Meld misbruik24-7-2009 23:32:44

Wij zijn twee jaar geleden ook gaan kijken daar... personeel was allesbehalve vriendelijk, niettegenstaande we een afspraak hadden. Het is nu inderdaad veranderd van traiteur, dus kan ik er niets meer over zeggen...
Wij doen ons feest nu in een andere zaal daar niet ver vanaf, Chateau de la Rocq in Arquennes. Prachtige lokatie! Vrij prijzig wel, want voor vanalles betaal je bij, het strafste vind ik 4 euro voor een fles water!
Maar ja, het was de enige zaal die we al gezien hadden waarvan we allebei zoiets hadden van 'dit is onze droom'. We hadden ook slaapplaatsen nodig en dat is daar voorzien. De porties bij de proefmenu waren heel royaal, dus daar vrees ik niet voor.
Ik kan wel meespreken van de Waalse mentaliteit, ik had niet gedacht dat het zo flagrant was. Wij moeten er ook goed achterzitten! (Sorry Tina ;))
Veel plezier nog!
Véro

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...