Terug naar overzicht
hey,ik heb een excel-bestand gemaakt toen wij op zoek waren naar een zaal. Het zijn vooral zalen in Zuid-Oost-Vlaanderen, zoals Aalst, Merelbeke, Wetteren, Oudenaarde, Affligem, Destelbergen, Groot-Bijgaarden... : de contactgegevens, de gemiddelde prijs voor een bepaalde gang van het menu, de commentaren die ik er al van gevonden had, of er een tuin is of niet...Als je mij uw emailadres mailt, zal ik het je doorsturen. Het waren wel prijzen van vorige zomer.Groetjes,Els17-07-2010
Hallo Nele,welk gebied beslaat dat juist, Zuid-Oost Vlaanderen ? De Vlaamse Ardennen ? Geraardsbergen en omstreken ? Dan kan ik je wel helpen. Kan je dat even verduidelijken ?Groetjes
Hey Nele,Wij zijn van Oudenaarde en trouwen ook volgende zomer. We zijn er ook nog niet aan uit welke feestzaal we nemen. Wij bezochten reeds De Koetse in Berchem, De Hooiopper in Wortegem-Petegem en de Orchidee in Ruien.@ Els: ik ben ook wel geïnteresseerd in jouw Excel-bestand. Je mag het altijd doormailen naar vermeulen_leen@hotmail.com. Alvast bedankt!
Hey,alvast bedankt voor jullie snelle reacties.@Tami: we zijn van Oudenaarde (net zoals Leen blijkbaar) en zoeken in die regio,dus inderdaad regio Vlaamse Ardennen. @ Els: jouw lijstje lijkt me zeer interessant voor ons. Ons emailadres is: nele_en_tim@hotmail.comvele groetjesNele
Hoi Nele ( iedereen)Ik kom nog eens piepen op het forum, en kan jullie misschien helpen met deze moeilijke keuze. In de streek van Oudenaarde is er een zeer mooie zaal nl. Hof Van De Putte in Zegelsem. Wij zijn er afgelopen 25 april getrouwd. Het was prachtig en we zijn zeer tevreden van deze lokatie zowel de zaal als de cateraar Uitzendgastronomie (vaste cateraar). Het was zeer verzorgd en ook het eten was om u tegen te zeggen. De receptie was romantisch met een strijkorkestje. Het dansfeest was ook super, het gaf ons een disco gevoel en de vloer is steeds vol geweest en de ambiance heeft geduurd tot 04u30. Ik ben zo blij dat dit de mooiste start van ons getrouwd leven is geweest.Ik raad iedereen aan om er eens te gaan kijken. www.hofvandeputte.be groetjes M&J - Deinze
Hey Miche,ben ondertussen al eens gaan piepen naar hun website, en ziet er inderdaad tof uit. merci voor de tip.groetjesNele
Beste Nele,in de Vlaamse Ardennen zijn in mijn prijsvergelijking opgenomen : 1. Feestzaal Ladeuze in Etikhove-Maarkedal2. Salons Orchidee in Oudenaarde3. Kasteeldomein St Hubert - Ronse4. Kasteel Oudeberg - Geraardsbergen5. Salons Mantovani - OudenaardeLaat me een mailadresje indien je graag de prijsvergeljking wil. Groetjes
Hallo,Wij zijn getrouwd in Feestzaal Agathea te Landskouter. Zeer mooie, moderene zaal, zeer goed bediening en lekker eten. Alles was prefect inorde, niks op aan te merken.http://www.agaric-agathea.be/ Groeten, Annelies
Heykes we zijn ook van Oudenaarde en trouwen volgend jaar in de zomer, is het mogelijk om het lijstje door te mailen met prijsvergelijkingen van de vijf feestzalen? Alvast bedankt. Het mailadres is bert_ellen@telenet.be
Hallo ElsWij zijn ook nog op zoek naar een feestzaal. Zou je uw excell lijst ook eens naar mij willen sturen aub. alvast heel erg bedankt. cathy.wattiez@telenet.be
Hallo Els,Wij zijn ook nog opzoek naar een feestzaal in die regio's. zou je het bestandje ook eens willen doormailen aub ? Hartelijk bedankt! deraedtkimberley@hotmail.com