Nu Online
Momenteel zijn er 317 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

twijfel twijfel,eeuwige twijfelaar

25-7-2009 1:50:34
hallo, vandaag voor de tweede maal een bruidswinkel binnen gestapt: maxim's in mechelen. ze waren daar enorm vriendelijk,ik heb een kleedje gepast maar twijfel enorm het is totaal iets anders dan wat ik wou, het is het typische klassieke trouwkleed iets wat ik niet echt wou, volgende week ga ik terug zien met mijn zus,heb gegoogeld op internet en daar vind ik het echt lelijk op, twijfelen jullie ook zo??

Ellen
13-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 767

eva
19-9-2009
 Meld misbruik25-7-2009 9:18:42

ik heb ook verschillende kleedjes gepast maar had maar bij enkele het gevoel van "wauw, dat is het!!" en t is ook 1 van die kleedjes geworden uiteindelijk. als je twijfelt zou ik nog wat verder zoeken en andere passen, t is dan ook véél te belangerijk hé!!

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik25-7-2009 10:46:23

Hoe komt het dat je maar één kleedje hebt gepast? Gewoon blijven passen, hoor, dan kom je er wel één tegen dat echt super is!

annabel
12-6-2010
 Meld misbruik25-7-2009 10:52:49

o ja hoor.ben op een maandag ook gaan passe n en vond mijn kleedje! eenmaal weer thuis begon ik zo te twijfelen...op internet was de jurk zeker niet zo mooi en ben na veel gezaag tegen mijn vriend de week nadien al terug gereden om het nog eens aan te doen.was kleine twee uur rijden.:) heb uiteindelijk toch die jurk gehouden...dus geen nood,je bent zeker niet allen ;)

groetjes anna.

SOFIE

Meld misbruik25-7-2009 12:03:54

ik denk dat de meeste bruidjes toch wel enige twijfels hebben.
Zo heb ik ook mijn twijfels.
Tis intussen al van oktober geleden dat ik mijn kleedje nog aanhad, ik kan het niet opzoeken op internet want het is een jurk van LR uit de collectie van 2008 (niet op de site). De verkoopster zou er nog enkele aanpassingen aan doen.
Ik ben echt aan het wachten op hun telefoontje om het kleedje nog es te komen passen.
Anderzijds heb ik ook mijn twijfels, omldat het geen bustierjurk is en hoe meer fotos ik zie van bustierkleedjes hoe meer ik het gevoel heb dat ik liever zo'n kleedje zou hebben.
Toch kijk ik uit om het nog es te passen hoor.

Kathleen
22-5-2010
 Meld misbruik25-7-2009 15:05:52

op je kleed moet je toch verliefd zijn?! Ik zou er nog enkele gaan passen als ik van jou was. Wie weet vind je toch de jurk van je dromen en wie weet merk je nadien toch dat dit kleedje toch jouw kleedje is..... good luck... ik moet nog 5 maanden wachten voor ik op stap mag opm te kiezen :o)

Daisy

Meld misbruik25-7-2009 16:27:41

Ik ben mijn kleed begin april gaan kiezen en half augustus mag ik terug om te gaan passen. Ik kijk er al kei hard naar uit om het terug te mogen aandoen, want ik ben er stapelverliefd op.

Ik ga dan ook regelmatig stiekem kijken naar foto's van mijn kleed. We hebben er toen ook getrokken dat ik het aan had.

Ik heb ook heel veel verschillende kleren aangehad en bij dit kleed wist ik gewoon direct dat het dit was.

Als het echt HET kleed is, voel je dat denk ik. Allez bij mij is dat toch zo.

Dus kzou gewoon nog goe wat verschillende kleedjes gaan passen en pas beslissen als je er echt helemaal goe bij voelt!

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik25-7-2009 17:21:05

Waarom niet nog meer kleedjes passen? Ik ben al in 5 winkels geweest en heb al meer dan 30 jurken gepast, in de laatste winkel heb ik dan een kleed gevonden dat mij helemaal het wauw-gevoel geeft. Eerst twijfelde ik tussen 2 andere jurken maar de ene zag er totaal niet uit zoals ik me mijn kleed had ingebeeld, toch stond ik er prachtig mee. Maar toen ik dan uiteindelijk de wauwjurk aandeed was ik op slag verkocht.

Je mag trouwens niet verdergaan op de foto van een jurk, je moet jezelf erin zien.

tami
26-6-2010
 Meld misbruik25-7-2009 18:11:27

Beste Ellen,

ben het volkomen eens met de bruidjes hieronder : koop je jurk alleen wanneer je - alleen al bij het zien- spontaan "WOAAW !" zegt. Heb je dat niet, dan zal je blijven twijfelen en zoals je weet kan je je bij twijfel beter onthouden... Ik doe het al jaren zo voor AL mijn kleding, dus zeker voor een bruidsjurk ! Als de WOAW er niet is, is het ook je zin niet en zal je je geen 100% goed voelen in de jurk. Sommige mensen kopen altijd -en soms om het even wat- in de solden omdat het goedkoop is maar uiteindelijk dragen ze het nooit. Waarom niet ? Omdat er geen "coup de coeur" is, geen WOAW, geen vonk die overslaat...
Wees gerust, er is er wel altijd eentje waar je voor valt. Gewoon de tijd nemen om te rond te kijken, ook buiten jouw regio eventueel :)
Groetjes

Ellen
13-8-2010
 Meld misbruik25-7-2009 20:16:19

bedankt meiden voor de reacties!
heb er deze nacht over gedroomd en ik ga het nog eens gaan passen maar ik had niet direct het wauw gevoel dus ik ga nog verder zoeken!spijtig hebben ze nooit in alle winkels dezelfde merken,want ik heb ééntje gepast in een ander winkel waar ik steeds op lig te denken..

Hanna

Meld misbruik9-8-2009 14:42:57

Als je niet echt de klassieke witte jurk wil, zou ik er ook niet voor gaan. Misschien is een korte jurk dan wel iets voor jou? Dat wordt de nieuwe trend in 2010, dus in de nieuwe collecties zal dat er wel zeker bij zitten!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info