Nu Online
Momenteel zijn er 686 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwen.nl - the giftshop

20-1-2004 15:33:22
Ik weet niet of iemand van jullie op de site van www.trouwen.nl is gegaan. Je kunt naar de afdeling giftshop gaan en daar vind men super toffe zaken voor het huwelijk die je ergens anders moeilijk vind. Het enig probleem is dat deze giftshop een postorder bedrijf is in Holland. Dus ben ik een beetje aan het twijfelen om te bestellen. Zouden ze de goederen wel leveren? Wat gebeurt er kwa betalingen? Is dat wel "goede" kwaliteit? Heeft er iemand al ervaring met een Hollands postorderbedrijf?? ... Indien er iemand zo'n winkel kent hier in België zou het gemakkelijker zijn. Het is een beetje zoals bij Ava maar vele beter!

Letitia

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 937

Rebecca
7-5-2005
 Meld misbruik21-1-2004 10:33:34

Hoi Letitia, Ik heb zo eens aan Chocoloco (ook van Nederland) gevraagd of wij, vanuit België ook konden bestellen en dat was geen probleem voor hen! Je kan misschien aan hen eens een mail sturen en het hen zelf vragen?
Hoe gaat het me de zenuwen? Ga je eens de foto van je kleed doorsturen?
Groetjes,
Rebecca

Letitia

Meld misbruik21-1-2004 10:36:35

Dag Rebecca, ik zal je antwoorden op je mail...

Emmely
20-8-2004
 Meld misbruik21-1-2004 12:28:58

Ik heb zonet eens die site bekeken en ook leuke spulletjes tussen gevonden die ik wel zie zitten. Ik denk dat ik het toch maar eens zou proberen, iets beperkts te bestellen en daarna eventueel nog wat. Ik denk niet dat er zo een problemen kunnen zijn, normaal betaal je bij ontvangst... ik hou het alleszins ook in mijn achterhoofd...

groetjes,
Emmely

Theo

Meld misbruik27-4-2004 21:54:52

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...