Terug naar overzicht
Hou er rekening mee dat als je feest in een tent, de buurtbewoners last kunnen hebben van geluidshinder. Niet iedereen is daarmee opgezet, dus je zal waarschijnlijk een vergunning moeten aanvragen bij de gemeente. Dikwijls loop die vergunning af om 2u 's nachts...Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Ja Véro heeft wel gelijk, je moet navraag doen bij de gemeente of stad waar je woont, wij wilden ook graag ons feest in een tent doen maar om 2u zou de muziek al uit moeten want dan liep de vergunning al af.Ook de prijs van een tent is niet te onderschatten, dat hangt natuurlijk af van het aantal genodigden maar in ons geval zou het een 2000 euro gekost hebben.Een zaal is veel goedkoper.Groetjes
Bedankt voor jullie reacties al, maar we gaan enkel een tent huren voor de kerkelijke ceremonie (we trouwen niet in een katholieke kerk, maar wij zijn evangelisch en onze kerk is hiervoor te klein). Eventueel met mooi weer laten e het gewoon buiten doorgaan, we hebben al een prachtig locatie hiervoor gevonden :). Daarna volgt dan een receptie voor de aanwezigen. Groetjes, Ester
Wij zijn dit weekend getrouwd voor de wet (Gingelom) en hebben ook een tuinfeest gehouden. Wij wilden voor de zekerheid ook een tent hebben. Ik had overal navraag gedaan om er 1 te huren maar dat kost echt veel geld. Uiteindelijk hebben we 1 gekocht van 8x4 meter voor 185 EUR. Als ik er 1 moest huren was het voor 110 EUR zonder zijmasten. Er zijn er veel die verhuur doen kijk maar eens festarent-awefeestverhuur enz. Ik weet natuurlijk niet hoe groot ze moet zijn maar ik vond het schandalig duur!
Wij trouwen volgende maand en plannen ook een feest in onze tuin. We hebben een aparte tent voor de receptie en een voor het eten en het avondfeest. Omdat we in november trouwen moeten we ook verwarming voorzien waardoor de prijzen wel kunnen oplopen. We hebben gemerkt dat er veel verschil in prijs kan zijn tussen de verschillende verhuurders dus kijk zeker goed rond en vergelijk enkele prijzen.Tentenverhuurders vind je bijvoorbeeld hier:http://www.tentenverhuur.blogspot.com of in de Gouden Gids.