Terug naar overzicht
Wat is dat voor zever !!!Al wil jij je kleed 5 jaar op voorhand kopen, wat kan hun dat schelen, dat is toch jouw keuze en jouw geld.Vind dat je groot gelijk hebt om daar geen voet meer binnen te zetten.Ik trouw zelf op 1 mei volgend jaar en ben voor de eerste keer op 9 mei in Rotterdam naar de bruidswinkel geweest. ze hebben mij daar ook de halve winkel laten passen zonder één enkele opmerking. Ik ga nu op 9 augustus terug voor de definitieve keuze. En gelukkig, want het kleed dat ik wil moet van Australie komen en vraagt een bestelling van 8 maanden op voorhand. Laat je dus vooral niet doen en gewoon doorzetten. Jij bent de bruid !TINA
Oei! Mijn kleed komt van het Bruidshuis in Merksem en geen enkel probleem gehad! Ze waren steeds zéér vriendelijk. Wij hadden ook geen afspraak gemaakt toen we de eerste keer langsgingen om een kleed te passen, maar geen enkel probleem gehad. Ik heb tientallen jurken mogen passen. Ze maakte zelfs nieuwe combinaties van verschillende tops en rokken.Ik ben supertevreden over deze winkel...Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Ik trouw ook volgend jaar in mei en heb mijn kleed al besteld 3 weken terug, dus je bent zeker niet te vroeg :)GrtjsKarin
Ik trouw op 29 mei & heb het mijne ook al een week, dus laat je zeker niet afpoeieren! Gelukkig kan ik je wel garanderen dat ze niet in elke winkel zo doen, hoor! :)
Ik kan je opmerking volledig begrjpen! Ik ben ook al naar Bruidshuis geweest. 1e kee rop opendeur dag, daar schrijven ze kleedjes op die ik graag zou willen passen en ze zouden deze in de juiste maat klaar hangen. Als ik 1 week later aan kwam, hing er 1 kleed klaar, de rest niet, ze wisten zelfs niet meer welke ik gekozen had. Ze kwamen dan maar met één af "dat er een beetje op lijkt". Het is geen gewoon kleed he! Bovendien begon de verkoopster nog te uitgebreid te gsm-en met haar vriend en stond ik daar 15min te schilderen..... Ik heb uiteindelijk 3 kleedjes kunnen passen (had er 7 gekozen) waarvan 2 andere dan mijn keuze dus.... Goed dat je ergens anders bent geweest, heb ik ook gedaan!
Oei, ik heb deze week ook gebeld om een afspraak te maken. Was niet nodig zeiden ze. Ik trouw ook pas op 29 mei volgend jaar. Benieuwd welke commentaar ik ga krijgen dan... :-(
Ik ben er gisteren ook geweest. Wij trouwen op 10 april 2010. De verkoopster was super vriendelijk en heeft alle kleedjes getoond. Daarvan heb ik diegenen mogen passen die ik mooi vond. Ze heeft echt veel tijd voor me genomen. Ik denk dat het gewoon is wie je treft. De gerante, oudere vrouw, leek me een héél strenge. Maar de verkoopster die ik had was super vriendelijk. Dus ik denk dat je echt pech hebt gehad. Begrijp wel dat je daar geen voet meer binnenzet ! Veel succes nog bij het kiezen van je ideale trouwjurk. Ook ik moet nog verder op pad...
Mijn kleedje en suitekleding mama en zus komt van het bruidshuis op de Bredabaan. Geen enkel probleem gehad!Wij hebben daar al uren gesleten in die winkel en steeds stonden ze ons met alle plezier te helpen. Ik ben een eerste keer gaan kijken in december...ruim op voorhand want trouw is 10oktober.In februari heb ik mijn kleedje dan besteld...Eind mei was mjn kleedje binnen en mocht ik langskomen voor het te komen passen met lingerie, schoenen en juwelen en dat enkel voor een foto te nemen! Eind augustus ga ik terug voor mijn eerste pas! Ik heb geen klagen van het bruidshuis, van andere winkels daarentegen (zie eerdere berichten op dit forum).Wat het te vroeg zijn betreft...je gaat gewoon kiezen wanneer dat jij het wil, maar de nieuwe collectie komt uit in november...je kan dus nog wachten hierop of nu gaan kijken en kiezen voor oudere collectie...Veel kiesgenot en pasgenot nog...Groetjes,IngeNog 76dagen
Hey Annelies,vind het jammer dat je niet eens had knn passen. Ze hadden dat toch ook langs de telefoon knn zeggen.Aan de andere kant begrijp ik de verkoopster wel om nog niet te beslissen zo snel, vind het persoonlijk ook erg vroeg (tenzij je weet wat je wilt).Veel bruidjes die er zo vroeg bij zijn gaan achteraf ook erg twijfelen, mss hbbn ze daar al mee te maken gehad.Het is niet mooi om je toch op zijn minst een paar kleedjes te laten passen. Laat je niet zo snel afschepen de vgl keer.Als ik u was zou ik wel teruggaan en dat duidelijk maken aan de telefoon, ook bij een andere winkel.Succes nog!!