Nu Online
Momenteel zijn er 436 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

intredelied kerk

25-7-2009 18:54:49
hoi wij zijn bij pastoor geweest en moeten nu de mis zelf in elkaar steken.mijn ventje en ik willen graag extacy of gold van metallica.vinden dit zoooooo mooi maar gaat dit wel voor in een kerk?

kitty
17-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 307

Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik25-7-2009 19:01:26

Hey,

Heb je het aan de pastoor gevraagd? Wij hebben ook een 'aparte' muziekkeuze en hebben hem gevraagd wat er mocht en we mogen alles. Het is tenslotte jullie mis, zei hij. Het gevolg is dus dat er bij ons ook Metalica, Nightwish en Dreamtheatre in de mis zal zitten (naast enkele werken uit de renaissance, voor elk wat wils ;-)).
Veel succes!

Groetjes,
Evelien

kitty
17-4-2010
 Meld misbruik25-7-2009 19:04:57

wil echt geen cliche liedjes mag eens wat anders zijn.en mijn ventje is zot van metallica dus ieder zijn pleziertje he.
groetjes

Daisy
25-9-2009
 Meld misbruik26-7-2009 16:13:26

hallo,

het hangt inderdaad af van de pastoor.
wij hebben ook een pastoor die voor alles open staat.

groetjes Daisy
25/09/2009

Dave
20-6-2009
 Meld misbruik28-7-2009 0:35:43

Hoi Kitty,

Hangt echt volledig af van je pastoor en de parochie. Ons intredelied was "Die Sonne" van Rammstein en dat blijft een bangelijke herinnering. :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...