Nu Online
Momenteel zijn er 587 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help ! Nog 35 dagen !

25-7-2009 20:30:39
Nog 35 dagen tot onze grote dag, help ! Tot nu toe nog geen last van stress, tot ik net op de teller hier keek. Das nog zo kort.... Vandaag m'n outfit gaan passen, zo mooi, ik was (zoals de meesten) beetje bang dat ik t niet meer zo mooi zou vinden, maar nee hoor, het is prachtig ! Succes aan alle toekomstige bruidpaartjes ! Tinneke

tinneke
29-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 325

Lindsey
14-8-2009
 Meld misbruik25-7-2009 21:16:25

Ik probeer niet naar de teller te kijken .. Maar kan het toch niet laten! Nog 20 dagen!! brrrrr ..
Krijg dan zo vlinderkes in m'n buik :)

Melissa
8-8-2009
 Meld misbruik25-7-2009 22:48:05

Mijn teller staat op 14 dagen...
Pfff, de stress neemt elke dag een beetje meer toe!
M'n hart slaat dan zo een paar keer dubbel!
Hi!

Groetjes,
Melissa

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...