Nu Online
Momenteel zijn er 738 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Leuke tips

26-7-2009 10:50:16
Hallo,

mijn verloofde en ik zitten volop in de voorbereidingen van ons huwelijk. Hebben jullie leuke tips of zijn er zaken die van jullie trouwfeest echt iets speciaal maken / gemaakt hebben? Wat maakt dat jullie feest 'helemaal af' zal zijn/was?
Ik ben op zoek naar leuke acts, bedankjes, ...

Geniet nog van de voorbereidingen!
Groetjes

Els
27-3-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 736

Claudia
27-6-2009
 Meld misbruik26-7-2009 11:15:28

Wij hebben een maand geleden een SUPER trouw gehad :o)

wij hadden voor bij het buitenkomen van de kerk kleine belleblaasjes in de vorm van een bruidstaartje. (vind je bij blokker in nederland voor 3,99euro voor 6 stuks) dit is heel mooi op de fotos

hadden als gastenboek een passe partout gevraagd aan de fotograaf. Dit is eigelijk een grote kader waar al een trouwfoto instaat. Op deze kader kunnen de gasten dan hun wensen, .. achterlaten. Was heel leuk en veel goede reacties op gehad.

Veel succes met alle voorbereidingen !!

Claudia

daisy
3-9-2010
 Meld misbruik26-7-2009 12:27:16

ons idee was ook om een grote fotokader als gastenboek te nemen, nu weet ik dus dat het een mooi resultaat geeft. ik werk in een kinderopvang, en ook bij ons gaan de kindjes komen bellenblazen.

groetjess

Lindsey
14-8-2009
 Meld misbruik26-7-2009 12:33:13

Wij hebben bellenblaasjes voor aan de kerk, een passe-partout als gastenboek en een gebedsviering ( intenser, iedereen wordt mee betrokken ) ipv eucharistieviering

Leuk idee is ook een speciale openingsdans, ipv slow.
Wij doen de klassieke slow, maar sommige doen dan dans van dirty dancing ofzo!

't zijn maar ideetjes hé :)

Wat ook leuk is, iedereen in de viering een kaartje met balon geven waar ze wens opschrijven,op de kaartjes staat ook jullie adres. en dan na de kerkviering de balonnen laten vliegen ... En zien welke wensen er terug huiswaarts gestuurd worden :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...