Nu Online
Momenteel zijn er 684 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hakhoogte

26-7-2009 14:53:12
Hallo allemaal,
Ben dit weekend voor schoenen gaan kijken in de solden, helaas niks gevonden. Nu hadik mijn vriend meegenomen om hem stilaan erbij te betrekken... Vandaag vroeg hij ineens waarom ik "hoge" hakken zou dragen op onze bruiloft want dan ben ik groter (even groot) als hem. Zijn er nog bruidjes die anders zelden hakken dragen en als bruid voor hakje (5cm) gaan of is dit een slecht idee? En zijn er nog bruidjes die even groot of groter zijn dan hun verloofde op de dag van de bruiloft...
Sorry voor de overlast :)
Grtjs
Karin 22052010

KARIN
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 428

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik26-7-2009 15:14:17

Heykes,
ik draag bijna nooit schoenen met hakken, alleen op stap. Heb op mijn bruiloft schoenen met hakken gedragen van nina fiarucci en heb er geen last van gehad, enkel na 3u 's nachts begonnen ze pijn te doen. Had er wel de ganse dag op gelopen, gedanst, zelfs moeten rennen voor de videoreportage. Echt comfortabele schoenen!
Schoenen met een hak en met punt ogen veel mooier voor de foto's vind ik.
Veel succes!

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik26-7-2009 15:44:22

ik had helemaal geen typische bruidsschoenen, wel een mooi sandaaltje wat ik deze zomer nog altijd graag aandoe.
Ik loop nooit op hakken, en heb dan ook maar een hakje van 3 à 4 cm genomen. Daar voelde ik me het beste bij.
Mijn schoenen waren niet veel te zien, en ook zo puntschoenen vind ik helemaal niet mooi.

Gewoon een schoen naar je zin vinden, dan kan je nog zien of dat met kleine of grote hak is...

succes!

Maria
20-8-2010
 Meld misbruik26-7-2009 17:11:16

hoi,

Ik draag vaak hoge hakken en ben dan van plan om dat ook op mijn trouwdag te gaan doen. Ik ben dan ook even groot als mijn vriend. Gelukkig stoort hij zich er niet aan...
Ik denk dat je gewoon schoenen moet kopen die goed bij je kleed passen en waar je lang op kunt staan. Mischien de volgende keer niet je vriend meenenemen? Als hij je straks dan ziet op jullie trouwdag, zal hij het veel te druk hebben met je te bewonderen dan met te bekijken of je net zo groot bent als hij!

Succes

s
1-6-2007
 Meld misbruik26-7-2009 17:22:37

Ik draag meestal hakken tussen 0 en 4 cm. Niet hoog dus.
Op mijn trouw had ik er van 6 cm, naar mijn normen toch al een flinke hak.
Ik ben 2/3 cm kleinder als mijn man, dus met die hakken van 6 cm was ik duidelijk wat groter. Kan me niet schelen, hoor.

Doe vooral waar jullie zin in hebben. Stel dat de gemiddelde bruid hakken van 6 cm draagt en jij breekt je benen op 6 cm is het niet echt zinvol om hogere hakken te dragen. Dan hou je het beter bij een veilige hak van 3/4 cm. Dat geeft je al een eleganter en hoger gevoel, maar toch nog veel comfort.

Volgend weekend hebben we een trouw in de familie dus loop ik in de suite en weer ga ik hogere hakken aanhebben.

Commentaren op uiterlijkheden waar je niet aan kan doen (zoals groot of klein zijn in het geval van mijn partner) maak ik genadeloos en erg grof af. Ik kan me daar echt kwaad in maken in opmerkingen à la: het is zo raar dat de man kleinder is.

heidi

Meld misbruik26-7-2009 20:31:20

ik ben bijna even groot als mijn man, ik had dan ook maar een hakje van 1cm aan, niet hoger, want anders zou ik groter zijn als hem en we vinden dit bijden niet kunnen. je ziet dat dan op foto's enz...

Eva
10-10-2009
 Meld misbruik26-7-2009 22:40:59

Dag Karin,

ik ben een paar cm groter dan mijn vriend. Dat valt niet zo op, tenzij je er op staart natuurlijk.
Voor de trouw draag ik schoenen met een hakje van 3cm, en de zolen van mijn vriend zijn ook een cm toch, dus ja, zal ik mss nu net een klein beetje groter zijn.

Wij maken er geen probleem van eigenlijk. Maar we wilden het verschil toch ook niet te groot maken.

Bovendien draag ik nooit hogere hakken dan dat, omdat mijn voeten dat niet echt aankunnen.

Groeten,
Eva

Sofie

Meld misbruik27-7-2009 8:37:09

Ik ben veel kleiner dan mijn vriend (dan iedereen eigenlijk ;-)) met mijn 1m57 dus ga ik zeker voor hoge hakken. ik ben gewoon van op 5-6 cm te lopen dus het wordt zeker dat of meer op de trouw
Ik vind het sowieso eleganter om als vrouw een hakje te dragen, je figuur komt er veel mooier mee uit en je toont ook slanker
en dat je een beetje groter zou zijn dan je vriend, so what, je moet dragen waar jij je goed bij voelt!

Sofie
15/05/10

marieke
4-7-2009
 Meld misbruik29-7-2009 12:44:20

Eventjes mijn mening:
ikzelf heb voor een kleine hak gekozen (4cm)
ik ben wel vrij groot
mijn schoen had ook een punt en eerlijk gezegd, het punt van mijn schoen is het enige dat de mensen konden zien (je kleed en sleep verbergt immers het overgrote deel van je schoenen) allé, bij mij toch
ik heb de hele dag geen last gehad van mijn schoenen en dat vind ik toch wel het belangrijkste

veel liefs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...