Terug naar overzicht
heyik heb hier 1,5 week geleden mijn trouwkleed besteld en was ongelofelijk gelukkig van de service.Dus een aanrader!!!
Hey JocelynEn heb je daar evenveel keuze dan ergens anders? Winkel lijkt me niet erg groot! Heb je vele jurken mogen passen?Anja
Dag Anja,Ik ga er straks m'n trouwjurk bestellen! Ik ben ongelofelijk tevreden over Maxim's. Ik heb een aantal winkels gedaan en nergens anders ben ik zo goed ontvangen: 'k heb enorm veel mogen passen (alles wat ik enigszins mooi vond), ze doen helemaal niet opdringerig en ik vond dat ze er meer dan genoeg keuze hadden. 'k ben ook bij Pierre-Yves in Aalst geweest en daar heb ik maar een viertal kleedjes mogen passen, dus 't verschil was zeer groot! Ik twijfelde tussen twee kleedjes van Rembo en de verkoopster heeft zelf gezegd om er nog eens over na te denken en nadien die twee nog eens te passen. Dat ga ik dus straks doen: beide kleedjes nog eens aandoen en dan toch eens de knoop doorhakken! Ik kan je Maxim's Couture dus heel erg aanbevelen!Groetjes,Sylvie
Hey Anja,ik ga zeker ook eens kijken in die winkel...In het weekend van 19 en 20 november zijn het daar opendeurdagen met enkele modeshows. Misschien kan je een mailtje sturen naar de winkel als je geïnteresseerd bent?GroetjesELKE12-08-2006
Ik heb er een goede zaak gedaan.Ze hadden verkeerde rok besteld.Ik heb hem nu in zijde ipv in de stof die ik besteld had omdat ze hun fout niet wilden toegeven.
Ik heb mijn trouwkleed gekocht bij maxims couture en ik was zeer tevreden van de service. Ze waren er helemaal niet opdringerig en gaven goed advies. De prijzen zijn overal ongeveer hetzelfde. De winkel toont misschien klein van buiten, maar binnenin is die toch redelijk groot. Er hangen voldoende kleren hoor en de pashokjes zijn niet te klein.Veel succes!Groetjes Inge
Hoi IedereenIk ben al langs Liliane Claes geweest maar ik mocht daar maar een zestal kleedjes passen.Nadien ben ik bij Maxim's geweest en die mensen zin supervriendelijk daar en de service is uitstkend. Ik ga alvast mijn kleed daar bestellen.
Ik ben niet zo tevreden over Maxim's. Die oudere vrouw vond ik helemaal niet vriendelijk. Ook wist ze alles beter. Alle andere bruidswinkels was kafka enz. De jongere dames vond ik wel heel vriendelijk. TOch heb ik een besluit genomen om daar mijn kleed niet te kopen.Misschien een slechte dag maar ik ga af op mijn eerste gevoel en ga toch ergens anders een kleedje kopen. groetjes Emmi
Hier had ik eigelijk volgende week een afspraak. Maar ik heb woensdag waarschijnlijk hét kleedje al gevonden en de winkel ligt op weg naar huis dus nadat ik mn moeder en zus thuis had afgezet ben ik daar even gestopt en binnengegaan om mn afspraak te annuleren. Ik heb wel gevraagd of ik toch even mocht rondkijken om te zien of er iets tussenhing dat me kon overtuigen om toch naar de afspraak te komen. Dit was geen probleem en er was zelfs een verkoopster vrij. Er waren een paar bruidjes aan het passen dus ze vroeg of ik vooraan in de winkel even wat boeken met foto's wou inkijken tot er een paskamer vrij was. Aangezien 1 van de bruidjes aan het afronden was vond ik dat geen probleem, ik verwachte zelfs helemaal geen hulp omdat ik zo kwam binnen vallen. Dus het was wel fijn dat ze me toch even wou begeleiden. Ik heb haar verteld dat ik waarschijnlijk al hét kleedje gevonden heb en hoe het eruit zag en of ze een paar suggesties wou doen. De verkoopster heeft me dan een stuk of 3-4 kleedjes laten zien waarvan ik er 2 heb aangetrokken. Maar dat was echt niet mn ding dus ik heb haar bedankt voor de tijd en hulp en in no time stond ik weer buiten. Ik neem aan dat je er normaal veel uitgebreider kan bekijken en passen maar ik had echt aangegeven dat ik het heel kort wou houden en dat ze me gewoon een paar voorstellen mocht doen.