Terug naar overzicht
waarschijnlijk ga je ook een bedanking meegeven. ik ga dat niet aan het einde van het feest doen maar aan het begin, omdat ik geen zin heb om de hele avond daar zomaar gaan te staan. misschien is het een ideetje om aan de bedanking een naam te bevestigen? ik weet het niet of dat zou kunnen bij jullie.groetjess
HoiWij hebben dit ook zo opgelost: we hebben voor iedereen een doorzichtige bal voorzien met daarin witte hartjes bruidsuiker en een naamkaartje eraan.2-in-1 dus!xxx
http://www.deco2table.com/boutique/liste_produits.cfm?c... http://www.decodefete.com/-c-123_144_89.html?page=4&... Vooral de steentjes en de blaadjes vond ik leuk! Wij geven de mensen geen plaats, dus kan ik hier niks mee doen,Veel plezier!véro
wij hebben zo van die armbandjes genomen die je zo bij vips ook krijgt, of in het zwembad, we zetten er hun naam en taffelnummer op, zo hebben ze nog een leuke herinnering aan het feest.ons avondfeest is een bal masque en is eveneens hun inkomticket
Vanessa,wat ik al op huwelijken heb gezien :witte ballonnen -heliumgevuld- met een voornaam op en vastgemaakt aan de stoel met een wit lint. (Bedoeling daarvan was om bij de openingsdans de ballonnen op te laten ; die hingen daarna heel de nacht als een prachtig decor boven onze hoofden met de linten naar beneden. Mooi !)Een ander koppel had zelfgemaakte, ach hoe heet dat ook alweer, je weet wel, een ronde button met een broche-sluiting achteraan en op de voorkant de voornaam dus. Dat lag op ieders servet klaar. Bijzonder handig om de namen van de andere gasten te onthouden !Schildersezeltjes met een mini zwartbord waarop je met een krijtje de voornaam kan schrijven. Meestal vermaken de gasten zich daar in de loop van de avond verder mee door er op te tekenen of boodschapjes naar mekaar te schrijven... Proefbuisjes waarrond een spiraal zat dat werd vastgehouden door een verharde kleimoot die op tafel lag. In dat proefbuisje zat bruidssuiker, was afgesloten met een kurkje en rondom de hals bovenaan was een lintje vastgemaakt met een naamkaartje eraan. Dit was tevens het bedankje. Heel erg origineel maar volgens mij best prijzig... Ziezo, dat is het zo ongeveer.Veel sukses nog met de ideeënjacht !Groetjes