Terug naar overzicht
Hey Leen,'t is bij mij een beetje een rare situatie. Ikzelf heb geen maat 46 te koop maar heb onrechtstreeks er wel één aan te bevelen. Het zit nl. zo, voor mijn huwelijk had ik een kleed besteld van Marylise in een winkel in Deinze, toen ik onverwacht zwanger bleek te zijn. De verkoopster verzekerde me dat ik m'n kleed kon behouden, maar we zouden een paar maten groter gaan dan ik oorspronkelijk nodig had. Dus is dat een maat 46 geworden, 3 maand later was dat kleed binnen en bleek ik er op dat moment al niet meer in te kunnen! Ik heb dus noodgedwongen op het laatste moment nog een zwangerschapsmodel moeten kiezen, maar we moesten wel de confectiekosten voor dat eerste kleed betalen omdat zij daar nu mee in haar rekken hing en het moeilijk ging kunnen verkopen. Als dit kleed wel nog verkocht geraakt, dan krijgen wij ons confectiekosten terug. Het kleed kostte zo rond de 1100 euro (precies weet ik het niet meer, ik zou het moeten navragen maar veel scheelt het niet) en een foto kan je vinden via volgende link: http://www.bruidscouture-elena.be/collectie_nl_marylise... , het is het tweede kleed (waarbij het model een lichtpaars exemplaar aanheeft en op haar zij ligt, uiteraard gaat het hier om een wit kleed en geen paars). Het is wat moeilijk te zien gezien de onderste helft niet op de foto staat, maar het is een kleed in 1 stuk en de rok is gewoonweg prachtig, ik was direct op de afwerking van het geheel gevallen. Mail me gerust voor meer info! nele.elias@telenet.beGroetjesNele
In Brugge is er een winkel, De Bruidsschat en daar verkopen ze 2e handskleedjes.Ook op Ebay en Kapaza verkopen veel bruidjes hun kleed.Groetjes