Terug naar overzicht
Beste tamaraWij trouwen dagje later dan jullie.ja nu begint de echte aftelling he ;)Alles is in feite geregeld van fotograaf, bruidsboeket enz... enkel nog zo van die details,lingerie,decoratie,bloemstukken bestellen voor op de auto's, vieringsboekjes...die dingen moet ik nog doen.En bij jullie?GroetjesDomidomi-srouji.trouwen.com
bruidsboeket is nog niet besteld oei moet je dat zo veel op voorhand doen?de misboekjes moeten ook nog gedrukt worden maar lingerie heb ik al
Nee hoor, ik trouw 12-09 en is ook nog niet besteld.Ik weet wel al waar en ze weten er ook al van, maar de bestelling is nog niet gedaan
Al goed dat ik hier nog eens kom lezen, ik moet mijn bruidsboeket ook nog bestellen.Zou een maand op voorhand tijd genoeg zijn?? Ik hoop van wel, want ik denk dat onze bloemist met vakantie is, en vrijdag vertrekken wij ook nog voor 2 weken naar Spanje. Ik ga het forum hier missen. Maar ik ken een internetcafé in de buurt, en voor 1€ kan je 30min surfen...Sofie 19/09/2009
hallo,nog eentje voor 25/09/2009.stress is er totaal nog niet.ik weet niet hoe het bij jullie zit.wat is er bij ons in orde*feestzaal laatste afspraak eind augustus*kerk nog een afspraak met pastoor en de zuster*misboekjes okee*kledij van mij alles okee eerste pas gehad , 5 september laatste en afhalen*kledij van mijn ventje okee*kledij bruidskindjes okee*ringen*huwelijkskaars*bedankjes al besteld , nog wachten op de levering*huwelijksreis okee*vervoer*bloemen*vrijgezellen 18 septemberik denk dat het dat zowat is.ik hoop dat ik niet vergeet.groetjes Daisy25/09/2009