Terug naar overzicht
Die naam heb ik hier al een paar keer zien passeren.Zoek eens via de zoekbalk boven aan deze site. Veel kans dat je links vindt over 't fabriekspand.Zelf geen ervaring mee.
wij zijn er in januari naar een trouwfeest geweest.Het was AF !Nu weet ik wel niet wat je allemaal zelf moeten regelen en wie de traiteur was.Is een prachtige locatie en het koppel had de zaal echt mooi aangekleed, het eten was echt super lekker !Niets dan lof dus!Groetjes
HalloIk kan Sofie alleen maar beamen. Vrienden van ons hebben daar ook hun feest gehouden. En het was super. Helaas weet ik ook niet hoe het allemaal ingedeeld geweest is. Groetjes Petroeska
Hey Mandy,Bij ons ging het tussen het Fabriekspand of de Rodenbach-brouwerij. We zijn naar allebei geweest (eind mei) en hebben heel veel info meegekregen. Ook in het Fabriekspand dan zelfs al folders van verschillende traiteurs die daar al vaak gewerkt hebben. Zo konden we ook eerst thuis eens zitten rekenen, en bleek dat het wel ongeveer even duur zou zijn in de twee zalen.Wij zijn dan wel voor Rodenbach gegaan, omdat we dan niet met de rompslomp zitten van traiteur en zo, en ook omdat ze ons voor volgend jaar in de periode die we wilden enkel nog maaar een tweede optie konden geven voor begin augustus, knal in het reisverlof dus..We zijn de zaal gaan bezoeken toen er een trouwfeest aan de gang was, dan kon je ook de zaal zien helemaal versierd en zo.. Heel heel mooi! De dame die ons uitleg gaf was enorm vriendelijk en hulpvaardig!Ik vrees er dus wel een beetje voor dat je 'volgende zomer' wilt trouwen, of je nog een zaterdag zal vinden.. Maar je kan gerust een afspraak vragen daar, dan weet je ook al wat meer!Veel succes in je zoektocht,Wendy