Nu Online
Momenteel zijn er 661 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 40 dagen

27-7-2009 10:03:12
Nog 40 dagen te gaan... begint heel snel te korten.
Nog wel wat te doen: shminkster zoeken, kaartjes maken vr tafelschikking, draaiboek nog uittypen, nog bij dj, zaal, pastoor, fotograaf komt nog langs, koets nog de laatste week, nog kleed gaan passen, ringen op halen, reisvisum in orde brengen, hotels reis nog boeken,....
Soms krijg ik toch al wel wat stress. Hopelijk dat ik dag zelf gewoon kan genieten en dat alles vlot verloopt!

NOg iemand van 5/9 die ook nog wel wat 'werk' heeft?

gr
Ann
5/9/2009

annen mark
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 391

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik27-7-2009 11:32:52

Hier bruidje voor 19/09, twee weekjes later en bij ons staat zowat hetzelfde op het programma. Op jouw trouwdag heb ik mijn vrijgezellen ;-)
Nu echt wel druk bezig met de uitnodigingen want die moeten deze week de deur uit !
Nadien bekijken wat we nog moeten doen en elke week iets zeker ?
Geniet er van, want denk dat eens de dag er is hij zooooooo voorbij gaat zijn !!

Groetjes

Kim
12-9-2009
 Meld misbruik27-7-2009 13:12:54

Hoi,

Wij trouwen er net tussenin op 12-09-2009.
Bij mij zijn het allemaal kleinigheden die nog moeten gedaan worden.
-Cadeautjes voor de gasten (het idee is er al) en tafelschikking (kan pas als ik iedereen gehoord heb - dus vanaf 15 augustus)
- menu's (ben ik aan begonnen)
- Afspraak met zaal en Dj 3 weken voor de trouw
- kleed passen
- ringen leveren ze thuis af
- even rondbellen een week of 2 ervoor zodat niemand ons vergeten is
- bloemen bestellen
- afspraak maken voor proefkapsel
- foto locaties bezien

Het komt wel in orde. En na de trouw hebben we nog een 3-tal weekjes voor we op huwelijksreis vertrekken dus daarover moet ik nog niet beginnen stressen :)

Groetjes en geniet ervan
Kim

Elke
5-9-2009
 Meld misbruik27-7-2009 13:34:56

Hoi,

Bij ons ook nog net 40 dagen te gaan!
Onze agenda staat dezer dagen ook goed vol...
Deze week nog:
* Kostuums suitte passen
* Afspraak pastoor

Daarnaast moet er ook nog veel gebeuren, afspraak feestzaal,ceremoniemeester,fotograaf en dj, danslessen, trouwkleed passen, ringen halen, kleedje bruidsmeisje afhalen, vrijgezellen, tafelschikking, sauna voor de dag nadien bevestigen, notaris,...

Die 40 dagen gaan nog goed gevuld zijn ;-)
Groetjes en nog veel succes met de laatste voorbereidingen.

Elke
05-09-09

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik27-7-2009 13:47:47

Hey septemberbruidjes,
wij trouwen ook op 19/9, net als naamgenootje Sofie. En hebben ook op 5/9 onze vrijgezellen.
Ik moet mijn kleed nog in de definitieve kleur en snit passen eind augustus, de kleren voor de bruidsmeisjes gaan kiezen (wou dit niet te ver vooraf doen want groeien nog te snel), kostuum bruidegom laten inkorten, fotolocatie zoeken, geschenkjes kids maken, openingsdans verder inoefenen, misboekjes laten drukken.
Ik kijk er zo hard naar uit hé, net zoals jullie warschijnlijk.
Wij hebben net drie zaterdagen nog naar trouwfeesten geweest, en je bekijkt het dan wel met andere ogen vind ik. Gluren bij de buren hé. En ik heb toch nog een aantal ideetjes kunnen opdoen moet ik zeggen.
Wij vertrekken een weekje na onze trouw op huwelijksreis. We gaan eerst 5 dagen rondrijden met een vespa in Toscane en daarna verblijven we nog 5 dagen aan de Toscaanse kust.
Nog veel plezier allemaal.
Sofie
19/09/2009

Vanessa
5-9-2009
 Meld misbruik27-7-2009 19:45:28

Hey,

wij trouwen ook op 5 september en soms ben ik aan het panikeren omdat er nog zoveel moet in orde gebracht worden.
Volgende dingen moeten bij ons nog gedaan worden:
- bedankingen voor de gasten, ouders en getuigen
- fotolocaties
- huwelijkskaars ophalen
- gastenboek
- thema uitwerken
- muziek zoeken voor taart aansnijden enz...
- ringen ophalen
- rode loper
- bloemen bestellen
- misboekjes drukken
- ondertrouw
- afspraak met ceremoniemeester en zangeres
- naamkaartjes en feestregelment
- menu's drukken
- proefkapsel uitproberen
- ...

Begrijp je nu waarom ik zenuwachtig begin te worden? :-))

grtjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...