Terug naar overzicht
Hey Kirsten,Wij trouwen op 21.05.10, is ook nog ff e :) Ik ga in september gaan kijken voor mijn jurk. Ik denk dat in januari wel goed is hoor, dan heb je de nieuwe colecties + eventueel solden op een aantal kleedjes. Je hebt dan nog zeven maanden, normaal wordt er gezegd dat je zes maanden op voorhand moet é, dus denk dat dat wel ok is :)veel succes en plezier bij de voorbereidingen!!x kim
Heykes ;)Wij trouwen op 16 april 2010 en ik ga pas in november dees jaar gaan zien voor men kleedje. Ik denk dus dat je nog tijd genoeg hebt. Deze week was ik al eens gaan informatie vragen en daar zeiden ze me dat ik ook best niet te vroeg ga. Maar als je al je droomjurk gezien zou hebben zou ik zeggen twijfel niet.groetjes en veel plezier bij de voorbereidingenpetroeska
Hey Kirsten,Ik trouw ook volgend jaar in augustus maar ga al in oktober gaar kijken voor men kleedje :-) Ik zou nu al willen gaan maar eerst moeten er nog wat kilo's af en ik wil ook wel wachten op de nieuwe collectie ;-)Maar ik denk dat januari niet te laat is. Alhoewel ik toch niet veel later zou durven gaan..Geniet van de voorbereidingen!Groetjes Ellen
Wij trouwen ook op 28/08/10, en mijn kleed staat al bijna 3 maanden vast. Moet wel pas in januari terug gaan voor retouches enz. Ik was gewoon benieuwd naar de prijs van een kleed, en ben eens een kijkje gaan nemen. De verleiding was me echter te groot.:-) maar denk dat een 9 maanden op voorhand de gemiddelde periode is.
Wij trouwen op 29 mei & ik heb mijn kleedje 2 weken geleden gekozen, omdat het solden was! Anders was ik waarschijnlijk in oktober pas gaan passen!
Wij trouwen ook op 28/08/2010. Ik ben van plan om in oktober-november al eens een kijkje te gaan nemen voor een kleed. Maar januari is volgens mij zeker niet te laat!groetjes
ik trouw op 10 april, ik ga in oktober voor het eerst gaan kijken. Ik zou nog een kilo of 5 kwijt willen, vandaar..Ik denk dat je ongeveer 6maand voordien moet kijken