Terug naar overzicht
Dag Marjan,je kan ook eens navragen voor een schuttersgilde of parochiezaal bij je in de buurt. Dit is helemaal niet zo duur.Mijn avondfeest gaat door in een kleine schuttersgilde waar ik juist het aantal gasten kwijt kan nameijl 130. Kostprijs 120 euro maar tappers en bediening aan 8 euro per uur. het is maar een tip natuurlijk....Veel succes xxx Liesbeth 07/05/2010
Zaal Rubens in Berlaar valt ten opzichte van andere zalen goed mee van prijs. Gezellige zaal (oude cinema), lekker eten, vriendelijke uitbaters, mooie tuin, en groot genoeg voor 160 personen.Ik heb van een traiteur gehoord dat de parochiezaal van Zandhoven een mooie zaal is, maar ik ben er nooit geweest. Den Boomgaard in Broechem heeft een grote en een kleine zaal, maar de grote lijkt mij niet gezellig voor een trouwfeest en de kleine is waarschijnlijk te klein voor jullie gezelschap.Succes met de zoektocht!
WIJ GAAN WOENSDAG KIJKEN NAAR FEESTZAAL RUBENS TE BERLAAR. LIJKT ME WEL IN ORDE. DE ZAAL IS GRATIS EN ZIJ DOEN AL DE DECORATIE TAFELSCHIKKING ENZ. TIS WEL MET ETEN VAN BIJ HEN NATUURLIJK