TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lindsay
6-5-2006
|
25-9-2005 19:19:08
Ik kan je geen nieuwe voorstellen doen, wij zijn voor een klassieke feestzaal gegaan. Ik heb bovendien enkel ervaring met Hof ter Delft. Dit is niet echt een aanrader.
De locatie is wel heel mooi, maar het eten stond ons niet echt aan. Totaal niet onze smaak. Maar ja, smaken verschillen natuurlijk.
Wat ons echt tegensloeg was de drank. Er waren slechts 3 biersoorten op het avondfeest, om 11u was de eerste soort op, om 11u30 de tweede en tegen 1u kon je geen bier meer krijgen. Vind ik toch totaal niet aanvaardbaar.
Ik zou zeggen: bezoek de zalen die je het meest aanspreken, dan zal je wel een duidelijke voorkeur hebben.
Nog veel succes met je zoektocht!
|
|
gert
12-11-2005
|
25-9-2005 21:08:22
Hallo Lynn,
Wij trouwen op 12/11/2005 in Outfort. Ik zal achteraf hier op het forum zeker iets laten weten over hoe het is geweest. Nog een originele loca
|
|
gert
12-11-2005
|
25-9-2005 21:09:32
oeps, te snel... Dus : nog een originele locatie in Antwerpen : Theadrome. Schijnt wel nogal duur te zijn.
Groetjes, Gert
|
|
Tine
6-8-2005
|
26-9-2005 16:04:42
hoi,
Ik heb eens gehoord dat de gebouwen van Axel Vervoort (aan het alberkanaal in Wijnegem) ook een aparte, maar dure, feestzaal verhuren. Succes !
|
|
nancy
12-5-2006
|
5-10-2005 17:39:20
hey lynn is het de bedoeking dat het in antwerpen is of mag het ook rondom antwerpen?wij hebben strijboshof in kalmthout,heel mooi en verzorgd met ruime keuze in eten en drinken volgens budget.maar het beste????er is een bruidsuite aan waar je dan kan overnachten!!!!!dat zit mee in de prijs groetjes nancy 12-05-06
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|