Terug naar overzicht
hey, mijn nichtje is daar getrouwd. Was heel sjiek, vooral de tuin eigenlijk, buiten was mooi. Ze hebben daar ook hun foto's genomen. Maar binnen is het eerder gewoon. Is eigenlijk vooral leuk als je een klein groepje hebt. Zij hadden iets van 120 gasten en hebben ze moeten verdelen over 2 zalen. Was wel beetje stom vond ik, omdat je dan de helft in de ene zaal moet zetten en de andere helft in de andere zaal. Wij hebben veel mensen dan ook gewoon niet gezien. Voor de rest wel mooi. Maar ik zou dat enkel doen als je iedereen in 1 zaal krijgt. Dus max 70 personen of zo?
Hey, zeer mooie locatie en je huwelijk is tot in de puntjes verzorgd, het is gewoon allemaal af!!!!Ik vond de zaal enkel tegenvallen daar en de prijzen zijn enorm duur maar voor de rest tip top!!!Véél succes!
Hallo, wij zijn ook aan het twijfelen om in het poortgebouw ons huwelijksfeest te geven. Hoe was het eten? Kan er ook echt een dansfeest plaatsvinden met DJ? Hoeveel mensen kunnen in de achterste zaal?
Hallo,wij zijn ondertussen een jaar getrouwd. Wij hebben ons feest gehouden in het achterste gebouw 'het oud gebouw'. Bij ons zaten er een 150 tal mensen in de zaal, er was ruimte genoeg om te dansen. Het eten was dik in orde. Veel succes.
Nog iemand ervaring met het Poortgebouw?
Wat zijn hun prijzen per persoon?
Ook wij hebben een bezoek gebracht aan het Poortgebouw. Is een prachtige locatie. We zijn aan het wachten op een prijsofferte, maar ik vrees dat het de moeite gaat zijn. Nog mensen die daar getrouwd zijt en hun ervaringen willen delen?
het is werkelijk een heel mooi locatie ik heb mijn prijs offerte gehad en heb besloten om hetniet te doen.veel te duurik zat aan iets minder dan € 20.000-
Ook wij gaan het niet doen owv de prijs