Nu Online
Momenteel zijn er 699 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwen buitenland

25-9-2005 20:32:06
hallo allemaal
Wij twijfelen om onder ons tweetjes te trouwen in het buitenland, heeft iemand hier ervaring mee?

ines
27-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1045

Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik25-9-2005 20:43:17

Heb er totaal geen ervaring mee, maar ik kan je uit onze ervaring zeggen: zalig, al die mensen die om je geven en die dag met je mee beleven. Voordien dacht ik ook, vlug vlug vlug trouwen zonder te veel volk. Maar nu, met 170 man, het was zalig. Ik droom er nog elke dag van, echt waar. Ik heb vlindertjes in mijn buik als ik terugdenk aan ons feest. Ik kan de genodigden niet genoeg benadrukken hoeveel ik wel van hen hou. Velen hebben op die dag een warme plek gekregen in mijn hartje. Ik hou van al onze vrienden die onze dag tot zoiets hebben gemaakt. Ik heb zoveel mensen leren kennen op die dag. Nu weet ik wie onze echt vrienden zijn.

Groetjes
valerie en sander
22 dagen gehuwd

Ilse
7-7-2006
 Meld misbruik26-9-2005 13:38:24

Hallo Ines,

Ook wij gaan trouwen in het buitenland. In de week van 21 juli 2006 trekken wij naar Schotland. De week voordien huwen wij wel in Zedelgem voor de wet en geven we een grote receptie en fuif voor alle vrienden, familie en kenissen.
In Schotland zijn we nu op zoek naar een priester en een kapelletje of kerk. Ik wil je gerust verder op de hoogte houden als je dat wil. Ons kerkelijk huweijk daar zal ook geldig zijn in België.
Wij trekken de 15de juli al naar Schotland (met een gehuurd busje) en onze ouders, broer en zussen en onze getuigen (beste vriend en vriendin) komen later achter met het vliegtuig.
Wij verblijven daar een week en in die week huwen we dan.
Wij zijn verkocht aan Schotland en wij hadden altijd gezegd " als we ooit trouwen, dan is het in Schotland", dus bij deze.

Vele groetjes,
Ilse en Wouter

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...