Terug naar overzicht
Probeer te werken met mensen die dingen voorlezen. Laat ze zelf een speciale toets brengen in hun teksten. Natuurlijk moet je hen ook de standaard procedure laten volgen van een kerkviering, maar je kan hen zelf er iets aan laten toevoegen.Probeer ook je geloftes zelf te schrijven en geheim te houden voor elkaar en de anderen. Verder kan je zorgen voor muzikanten of zangers, is toch veel mooier dan een cd'ke?Nog veel succes!Melissa(19/09/09)
Hey Melissa!Onze gelofte schrijven we idd zelf... En we weten niet van elkaar...De getuigen komen hun zegje doen ;)En er komt een koor zingen...Goe bezig dus...Bedankt voor je reactie!
Onlangs las ik hier op het forum een leuk idee. Je kan witte balonnen met helium vullen en er een kaartje aan hangen. Het is dan de bedoeling dat iedere gast een kleine wens op het kaartje schrijft. Op de achterkant van het kaartje kan je je adres schrijven. Nadien is het wachten geblazen, hoeveel kaartjes er teruggestuurd zullen worden. Wijzelf gaan waarschijnlijk een soort wensboom gebruiken, waarbij iedereen een wens kan aanhangen. GroetjesEllen
Ja, die ballonnen vond ik tof, heb da gelezen maar we verwachten redelijk wa volk... Dus denk ik veeeeeeel werk om die allemaal nen ballon te bezorgen..Mss nog even vermelden dat ons viering in de kerstperiode valt...
op het huwelijk van mijn broer, een 3 weken geleden, hadden ze ipv de hosties waarbij iedereen naar voren komt, een lichtmoment: iedereen had bij het binnenkomen een theelichtje gekregen, samen met het misboekje, en op het moment dat je anders de eucharistie met de hosties krijgt, werd iedereen naar voren gevraagd om hum kaarsje te komen aansteken; die werden dan allemaal op een tafeltje voor het altaar geplaatst, rond de huwelijkskaars. Het koppel stond in de middenbeuk met een gewone, 'grote' kaars, en de getuigen stonden elk aan een zijbeuk, ook met een kaars, om de mensen hun kaarsje aan te steken; de mensen mochten het dan bij de kaars gaan zetten.Was wel heel mooi: geeft een mooi lichteffect in de kerk (die al niet enorm klaar is), en zo is iedereen toch eens naar voren geweest, terwijl er misschien anders maar de helft naar voren komt om een hostie te komen halen...Els
Ja Els! Dat is een leuk idee! we wilden toch al rond het thema licht werken omdat het de kerstperiode is waarin we trouwen!Bedankt voor de tip!!
We zijn een aantal jaren geleden naar een viering gegaan waar ze een gospelkoor hadden laten zingen. Echt geweldig!
Ja! Dat is idd super! Heb ik ook eens gezien...Bij ons komt er een jeugdkoor zingen omdat we dat allebei ook altijd gedaan hebben... Dermee...