Terug naar overzicht
Hey,wij trouwen op 5 september en gaan daar ons feest geven! :-))Wij waren daar al eens geweest naar een trouwfeest en we waren er enorm positief over en daardoor was bij ons de beslissing vlug gemaakt waar we ons feest zouden laten doorgaan. We hebben ook al veel positieve reacties over hen gehoord. In Geraardsbergen is er verder gewoon nog een feestzaal aan de oudenberg en voor de rest niks. Hoe dat die feestzaal juist noemt weet ik niet meer.Grtjes
Wij hebben getwijfeld tussen hof ten daele en De Linde in Erwetegem. Tis De Linde geworden omdat mijn verloofde zijn ouders de eigenaar goed kennen. Maar Hof ten Daele is prachtig Natalie: mooi interieur, afzonderlijke zaal voor receptie als het buiten niet zou kunnen doorgaan. Een rokersruimte, een prachtig aangelegde tuin! Wat wij de nadelen vonden was de drukke baan (maar eigenlijk waarom? Veel kinderen zouden er niet zijn en lawaai heb je ook niet hé, tis daardoor gemakkelijk bereikbaar) en ook de prijs voor alcoholische dranken. Je kan een forfait kiezen na het eten: gewone dranken met lichte alcholoen (bier en wijn) OF met zwaardere bieren erbij. Maar bij dat laatste zat duvel nog niet inbegrepen, dat was per duvel nog 1 euro opleg... en laat nu dat net de drank zijn die onze familie graag drinkt!Voor de rest: geen opmerkingen! Zeer mooie zaal!Andere zaal waar ik al veel goeds van gehoord heb is de zilverreiger in oosterzele. Of duurdere klasse: Hof Van Nassau.Veel succes!GroetjesLien01/08/2009
Hey Nathalie!Ik had enkele tijd geleden eens een mail gestuurd naar Hof ten Daele om te vragen welke datums (op zaterdag) er nog vrij waren tussen mei en september,maar ze konden mij die enkel bezorgen als we een afspraak maakten. Weet jij soms of er nog veel datums vrij waren?Andere zalen in de omgeving zijn:Salons De Bataaf (Herzele)Kasteel van Breivelde (Zottegem)Hof van Nassau (Zottegem/Balegem)De Vlaschaard (Lierde) al weet ik niet zeker of deze nog open is.Veel succes!
Hallo,Wij zijn er vorig jaar ook gaan kijken voor ons huwelijk. Maar we vonden het daar alles behalve goed. Veel uitleggen en zeggen dat het er goed is ets. Maar wij zijn geweest half mei en dan was er nog niets inorde in de tuin en binnenin was er nog niks versierd en we hadden nog ruim de tijd om te reserveren want er waren nog geen datums bezet. En de zaal is ook zo was ouderwets vonden we persoonlijk.Wij zijn uiteindelijk getrouwd in Landskouter (Oosterzele)- in Feestzaal Agathea. Zeer moderene mooie zaal met terras en zeer goed eten, bediening op en top. Niks op aan te werken. Hun emial adres:www.agaric-agathea.be . Veel succes met de zoektocht.Groeten, Annelies.
Wij zijn er enkele jaren terug naar een huwelijkfeest geweest. Het was echt geslaagd: lekker eten, mooie moderne inrichting, mooie tuin,... Een andere aanrader is de zilverreiger in oosterzele (daar hebben wij ons feest gegeven)Wij zijn toen ook in ons zoektocht naar de bataaf in herzele gaan kijken en naar de pepermolen (herzele denk ik)