Terug naar overzicht
Zoek je echt een feestzaal of ook andere zaaltjes die je kan huren?Voor hoeveel personen ongeveer?wij houden onze feest in Vissenaken (dicht bij Tienen) in zaal De Kronkel (is oude pastorie die gerenoveerd is).Groetjes,Marijke (21-08-2009)
Hej Marijke,Bedankt voor de tip, ik ga direct eens googelen! Het hoeft niet persé een feestzaal te zijn, als het maar een zekere charme heeft. We mikken op zo'n 150 mensen!Groetjes!
De kronkel ziet er idd wel leuk uit, maar zal precies toch nipt worden met 150 man? Als ik het plannetje goed lees, is er plaats voor 132 personen, maar dan is er al geen dansvloer meer over :s
ahh hier vind ik je dus haha.wij hebben gekozen voor een eenvoudig maar leuk gezellig parochiezaaltje, zonder veel poespas maar dat is natuurlijk wat je zelf wil he.grtssss
www.depiazza.be De piazza in herent. groetjes en veel succes in je zoektocht
De Kronkel is idd wel te klein voor 150 personen.Wij gaan maar met een 60-tal personen zijn.Veel succes nog met je zoektocht.Groetjes,Marijke21-8-2009
wij hebben ons feest in zaal verhaegen in betekom en is plaats tot 220 personen.en heel mooie zaal ma is mss wel wat uit de richtinggroetjes
Hej Kitty,Betekom is zeker nog te doen zenne, bedankt voor de tip! Heb je soms foto's van de zaal en zou je me kunnen laten weten wat ze kost? Je kan me mailen op ib.trouw@gmail.com. Bedankt hé!!