Terug naar overzicht
hey,ik denk dat je op de meeste bruidssite van verschillende merken een catalogus kan verkrijgen.zo heb ik ook mijn droomkleedje gevonden.anders in de bruidsmagazines in de winkel eens kijken.daar staat ook heel veel bruidskledij in.groetjes Daisynog 60 dagen
Hallo Debra,zoals Daisy zegt kan je al heelwat vinden via internet. Je kan de modellen die je mooi vindt dan downloaden en afprinten maar let op : een exacte copie mag je niet namaken, zorg ervoor dat er een klein detail anders is (soort stof, evtl. pareltjes of iets dergelijks want op kleding van stylisten staat een patent, hé). Veel sukses !Groetjes
Wil je graag wat for lovers ofzo? Ik ben van de streek Zottegem-Aalst en wil je ze graag cadeau doen. Ik woon in Burst.GroetjesLien01/08/2009
Bedankt voor jullie reacties. Heb deze morgen enkele Loving You magazines gekochten daaar zal ik zeker mijn goesting in vinden ;)
Hallo Lien,Dat zou wel leuk zijn ! Lief van je ! Waar en wanneer kan ik ze komen ophalen?groetjes
Stuur me maar een mailtje op tomenlien010809@telenet.be en dan spreken we verder af.
hoi ik ben viviana en ik ga binnen kort trouwen ik heb een vraagje weten jullie misschien waar ik gratis catalogus kan aanvragen?
ik wil ook een catalogus... iemand een site waar ik ze kan aanvragen?