Nu Online
Momenteel zijn er 661 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

2 kostuumpjes te koop

28-7-2009 8:35:49
wij verkopen onze kindjes hun kostuumpjes dat ze aanhadden op onze grote dag 16 Mei 2009, dit is beiden maat 2jaar(grote maten), donkergrijs met krijtstreepje, zwart hemd en speciale das in blinkend grijs, zeer mooie en maar even aangehad voor de kerk (max 2uur),
foto's te zien op www.heidienwouter.bruiloftsite.nl ,
voor meer info mail naar dgheidi@hotmail.com

heidi

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 365

annabel
12-6-2010
 Meld misbruik28-7-2009 12:10:45

heb het probere zoeken maar vind jullie niet.wij trouwen volgend jaar en mijn zus haar kindje(is dan net twee) loopt voor!
heb de site ingetikt maar vindt het niet...zal nog eens probere ;)
groetjes
xxx

heidi

Meld misbruik28-7-2009 16:51:16

het is het juiste, anders geef je me je mail door dan stuur ik wat foto's op.

Danielle
3-10-2009
 Meld misbruik28-7-2009 20:48:51

Dag Heidi,
ik had ook wat moeite met de juiste site te vinden http://heidienwouter.bruiloftsite.nl ('t is zonder de www ervoor :) )
Wat is de vraagprijs voor zo'n kostuumpje.
Alvast bedankt!

Mvg,
Danielle

heidi

Meld misbruik29-7-2009 9:36:46

dan heb ik toch een foutje gemaakt, ik vraag voor 1kostuumpje(volledig +schoentjes, 25euro), er is helemaal niets aan, ze droegen het alleen voor de kerk.

annabel
12-6-2010
 Meld misbruik29-7-2009 13:47:18

25 euro???
is het wel het juiste bedrag????

kun je mij e-mailen?

annabel.coppy@skynet.be

alvast bedankt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...