Terug naar overzicht
Voor zover ik weet zijn wij "gewoon" ons voorschot kwijt...Nu hoe kan de zaal weten hoeveel genodigden jullie juist hebben ??Bij ons heeft de patron zelfs gezegd dat als we zouden afzeggen wegens overlijden of zo we ons voorschot zouden terugkrijgen.Hij zei dat ze dat vragen omdat er in het verleden veel koppels geweest zijn die vastlegden, dan een andere zaal beter of toffer vonden en dan hen "vergaten" af te bellen.Wij gaan ervan uit dat we zowiezo trouwen ;-)
Daar zeg je zoiets... weet ik zelfs niet! Voor het aantal genodigden vroegen ze een schatting, het exacte aantal moet je idd maar enkele dagen op voorhand doorgeven
hoi, wij waren ook alleen ons voorschot kwijt bij annulering.Het aantal genodigden moesten wij pas vijf dagen voor datum doorgeven dus dat weet je nooit op voorhand. Wij hebben er zelfs gehad die de dag zelf annuleerden.
Hallo,vanaf 2 maanden op voorhand 25 euro per genodigde vind ik wel veel, niet? Bij ons is het enkel ook het voorschot, en dat zouden we ook terug krijgen als er omstandigheden zijn waar je niks aan kan doen... Wij moeten het aantal gasten slechts enkele dagen vantevoren doorgeven.Cindy10.10.09