Terug naar overzicht
Hoi Annelies,ik was van 14-22 juni een weekje naar Rome gegaan, en had van daar rond te lopen de mouwtjes van mijn T-shirts op mijn armen staan. Ik trouw 15 augustus en heb ook een bustier, dat zou dus geen zicht geweest zijn :-).Ik ben na de vakantie tweemaal per week naar de zonnebank beginnen te gaan, en mij ingesmeerd met een creme van bij de apotheker die het bruinen versnelt. Nu zie je er niks meer van, en is alles egaal (een beetje, want ben nogal een bleke) bruin.Als je hiervoor tips vraagt in een zonnebank- of schoonheidscentrum gaan ze je ook wel goed kunnen helpen denk ik.Groetjes,Mieke
Bedankt voor je snelle antwoord Mieke!Hoe noemt die creme die je gebruikt om het bruinen te versnellen?En hoe vaak ben je al onder de zonnebank geweest?Ik bruin heel snel, en ben ondertussen 2 maal onder de zonnebank geweest, maar ik zie nog geen verschil. Ik wil eigenlijk ook niet te vaak onder de zonnebank gaan want dan word ik te bruin, en dat is ook niet mooi... Zou het helpen om onder een gelaatsbruiner te gaan? (maar dan met men schouders ;-)
bruin zonder zon smeren op die plek zal ook wel helpen denk ik...en anders idd zonnebank want minder bruine delen bruinen sneller!
Hey Annelies!Ben blij dat je die vraag stelt! Heb namelijk ook mouwkes in mijn huis staan, echt geen zicht!Ben dit weekend al wat in de zon gaan zitten, maar het bruin wordt nog bruiner, en het wit werd, nou ja, vuurrood...Zonnebank is bij mij geen oplossing - ik ben huidtype 1 en mag er dus niet onder.Ik ga ook eens zo'n zelfbruinende crème aanschaffen.Melissa(19/09/09)
hoi dames!wat dachten jullie van je te bruin te laten sprayen? ik had nl hetzelfde probleem: mouwkes van mijn T-shirt stonden op mijn armen. voor zonnebank ben ik ook nie zo te vinden, daarom ben ik uitleg gaan vragen bij een bruiningscentrum. de 'proefspray' is mij goed meegevallen, misschien ook iets voor jullie?veel succes!
Hei Annelies,je bruin laten sprayen zou ik niet doen. Ik heb het drie weken geleden uitgeprobeerd, wou ook een mooie kleur voor mijn huwelijk op 7/8/9, maar ik ben blij dat ik het eerst van tevoren geprobeerd heb. Het ging kei hard af op mijn kleren, sommige heb ik zelfs 2x moeten wassen om het spul eruit te krijgen.Het lijkt ook eerder oranje dan bruin en als je een keer gedoucht hebt, komen er al terug witte plekken door.Ik denk de enige oplossing, een paar keer onder de zonnebank, ben dit nu zelf ook aan 't doen.GroetjesVicky
Bruin laten spuiten is niks gekort. Een vriendin van mij had ook haar t shirt op haar rug staan. Het wit kleurde wel maar het bruin werd nog bruiner... Was wel een schoon kleur van bruin maar ja ,het effect was er toch niet. Het beste is toch om te zonnebanken hoor. Ik ben nu ook voor het eerst onder de zonnebank aan het gaan. Ben anders spierwit. Heb nu toch een schoon kleurtje gekregen. Nog niet kei bruin maar dat hoeft voor mij ook niet. Maar heb er al wel wat beurten opzitten, een stuk of 11 al wel. In het begin wel maar 5 min. enzo en dan stillekes aan opgebouwd. groetjes, Carolinagroetjes, Carolina
Dag Annelies,die crème heet Nifri, heb bij de apotheker achter een product voor onder de zonnebank gevraagd omdat ik nogal wil zie van mezelf, en ze hebben me dat meegegeven. Kostte zo'n 12 euro.Groetjes,Mieke