Nu Online
Momenteel zijn er 479 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

FOTO'S 20 JUNI 2009

28-7-2009 9:59:52
Dag bruidjes in spe,

onze droomdag zit er al op. Ik kan het amper gelovern! Al die keren dat ik hier op het trouwforum ben geweest.... en nu is het allemaal al voorbij. Ik zou jullie dus allemaal een tip willen geven: geniet van de dag zelf, maar ook van de voorbereidingen, want de dag zelf is zo snel om, terwijl je met de voorbereidingen veel langer bezig bent.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de nuttige tips die ik op dit forum van jullie heb gekregen en wens iedereen een fantastische dag toe.

Op deze link kunnen jullie al wat foto's zien van onze dag. De foto's van de fotograaf hebben we nog niet:

http://www.facebook.com/album.php?aid=284629&id=731...

Groetjes
Carolien

carolien
1-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1053

tami
26-6-2010
 Meld misbruik28-7-2009 10:24:21

Hallo Carolien,

Laat me je vooreerst allebei feliciteren met jullie huwelijk. Veel geluk en liefde toegewenst en geniet ten volle van jullie wittebroodsweken !
Heb net jullie foto's gezien en ik vind dat je een beeldig mooie jurk aanhad, stond je ook fantastisch goed, en ook de bruidegom zag er schitterend uit.
Tot mijn vreugde stelde ik vast dat jij ook een open model trouwschoenen had. (Ben ik ook van plan want in de zomer zijn gesloten schoenen voor mij uit den boze).
Hoedanook, het zag er allemaal even stylish uit ; je boeket, de tafels met kaarsen en bloemen, de zaal,... Een droomhuwelijk zal het vast wel geweest zijn !
Nog een lang en gelukkig huwelijksleven gewenst !
Groetjes

Sofie

Meld misbruik28-7-2009 10:48:21

Amai wat een sleep; echt een prinsessenjurk, je zag er stralend uit! Mooie foto's ook met die kleureffecten!
Geniet nog maar lekker na!

Sofie
15/05/10

sophie
14-8-2010
 Meld misbruik28-7-2009 12:46:22

wat een mooi kleedje!
van welk merk is het? (als ik het mag weten)
mooie foto's. geniet er nog van !

Kristof
20-6-2009
 Meld misbruik28-7-2009 13:44:51

Mijn kleedje was van Pronovias.
Groetjes
caro

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...