Terug naar overzicht
Onze ringen bevonden zich in een klein hartendoosje die de getuige , mijn broer in zijn bezit had. Hij gaf deze dan op het moment.
wij hadden onze ringen vast gemaakt aan een houten treintje dat werd voortgetrokken door een van de bruidskindjes (we hadden er ook bloempjes in laten zetten) Eens de mis bezig was, heeft de ceremoniemeester deze eraf geknipt en ze bij de pastoor in een schaaltje gelegd. We hebben hier veel toffe reactie s op gehad aangezien het wel leuk om zien was dat de bruidskindjes voor mij met dat treintje binnen kwamen.
Vorige week in het TV programma "Het leven zoals het is: De ring" was er een Italiaans koppel die de trouwringen in een feestballon had laten verpakken. De bruidskindjes brachten die ballon naar het koppel, waarna de bruid deze moest kapot prikken zodat er nog 3 kleine ballonnetjes overbleven met lintjes aan, waar de ringen dan aanhingen...Ik vond dit wel een origineel idee.Hopelijk heb je er iets aan.Groetjes,Katleen21/07/2006
halloIk heb dat ook gezien op tv van die ringen in die ballon;vond dat ookheel mooi .Wou dit eerst ook doen maar ik vind het uiteindelijk wel wat duur en er blijft ook niets vanover.De ballon prik je toch kapot en die kost toch vlug 30euro als je iets mooi wil.Ik denk dat ik bij men eerste idee blij en dat zijn 2beren als bruid en bruidegom en de ringen zijn er met aan lindje aanvast de bruidskindejes zorgen voor die beren.Die beren zijn ook niet goedkoop maar je behoud ze wel na je huwelijk.
Hey,Als je huisdieren hebt, kan je ook de ringen aan de halsband van je hond of kat vastmaken en deze bij de ceremonie betrekken.Maar je moet ervoor zijn hé...Groetjes,Lieve
bij mij droeg mn zoon van drie die in een 'me to you' beertje die een hartendoosje vasthield...
Hallo,Bij ons is het zoals bij Davine.Twee me to you beren die de bruidskindjes dragen en daaraan de ringen in een zakje vastgemaakt.Groeten,PatrickNog 11 dagen!!
wij gaan een zakje of iets dergelijks laten maken in dezelfde stof als mijn trouwkleed en daar stoppen we dan het doosje in met de ringen.