TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
19-9-2009
|
28-7-2009 12:10:58
Wij de week nadien... Ik heb in mijn agenda een TO DO- lijstje zitten met de dingen die we nog moeten doen. Er staat nog t één en t ander op, maar komt in orde. Bedankjes doen wij na de trouw en huwelijksreis, kwestie van op t gemak af te kicken ;-) Heb mij laten vertellen dat je wat zakgeld moet voorzien... zou niet weten voor wat, maar toch. Veiligheidsspeld mss, je weet nooit, lippenstift, mascara, ... Ik heb mijn lijstje gemaakt obv die lijsten die je overal in elk trouwboekje vind, zo kon ik (hopelijk) niets vergeten... Ik droom ook, onlangs dat mijn kleed zwart was... Maar stressen doe ik eigenlijk niet ;-)
|
|
A
1-3-2010
|
|
|
A
1-3-2010
|
|
|
eva
19-9-2009
|
28-7-2009 13:27:07
wij trouwen ook de week nadien bijna alles is klaar, misboekje oog al volledig gekopieerd, kaftjes gedrukt en zit in elkaar. nu nog de laatste dingen, menukaarten, bedankingskaartjes afsreken met dj en zo... wat kleingeld is normaal voor in de kerk denk ik ik hou mij ook wat aan die vooropgestelde lijsten met wat je allemaal nodig hebt. en anders, gewoon u dag in detail eens overlopen dan denk je vanzelf wel op alles wat je nodig hebt groetjes
|
|
Sofie
19-9-2009
|
28-7-2009 13:32:12
Wij trouwen ook op 19/9. Ik neem ook een paraplu mee, je weet het nooit hé. Al is het maar om als accessoire te gebruiken tijdens de foto's. Voor het overige ook de basiszaken die in alle lijstjes terugkomen. Ik heb vorige week gedroomd dat ik niet voor het altaar op een stoel kon zit, want daar zat een klein Chinees meisje, en dan moest ik op de schoot van de bruidedom gaan zitten. En opzij in de Kerk zat een hele Chinese familie... ;-)
|
|
Mariska
12-9-2009
|
28-7-2009 19:04:20
Wij trouwen ook oop 12 september in Melle. Ik ben ook al ongelooflijk zenuwachtig aan het worden. In mijn droom was op de ochtend van mijn huwelijk nog weinig in orde en mijn kapster kwam er niet door... we hebben dan maar alles verplaatst naar de week erna! ARGH!!! Zenuwen en wat ze met je doen! Wat in mijn handtas zal zitten weet ik niet, heb zelfs nog geen handtas. :)
|
|
Dominique
12-9-2009
|
28-7-2009 19:12:30
Wij trouwen ook op 12/09 in Lint, en ja, af en toe komt de stress toch ook piepen bij ons. Alle kleine detailkes moeten nog geregeld worden. Droom idd ook vaker over een mislukt trouwfeest. Wat ik het meeste droom is dat het plots ons trouwfeest is, en dat we helemaal NIET voorbereid zijn, ... (m'n kleed nog niet in m'n bezit, misboekje nog niet gedrukt, etc...) en ja, dan begin je er wel nog meer over na te denken hè! Ach, maar die dag gaan wij er goed van genieten! Ben er zeker van! Aan iedereen nog veel succes! En hopelijk dromen we niet te veel hè!
Groetjes!
|
|
Linda
9-9-2009
|
29-7-2009 8:38:02
Hoi, Wij trouwen op 09/09 maar onze feest is ook op 12/09, Veel succes hoor en hopelijk geen regen die dag he
Linda
|
|
Lorianne
|
29-7-2009 22:04:56
Wij trouwen 12 september in Lokeren. Begint inderdaad te korten...spannend eh! Bij ons misboekje ook klaar op pc, uitnodigingen allemaal weg,vrijdag zijn we allebei thuis en dan gaan we om ons gastenboek, huwelijkskaars,...nog drukke weken!x Lorianne
|
|
veronique
12-9-2009
|
29-7-2009 23:50:36
hey bruidjes wij trouwen ook 12/09/09 in stekene. ik heb ook alle slqpeloze nachten ook al is alles al geregeld. nog juist volgende week de laatste afspraak met de ceremoniemeester en dan is alles afgerond. juist nog hele kleine details maar toch houden die mij nu al s nachts wakker. das wel gezonde stress he. ja nog 44 dagen op de teller spannend ik kijk er echt naar uit dit word de mooiste dag van mijn leven. ik zelf heb geen handtas mijn persoonlijke spullen houd mijn mama bij in haar handtas en mijn toekomstige zorgt voor het kleingeld. nu nog enkel aftellen en hopen op mooi weer. groetjes aan al de bruidjes
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|