Terug naar overzicht
Dag Daisy, Wij huwen volgend jaar met 'de goede herder'. Hele vriendelijke mensen en je betaalt de prijs die je normaal in de kerk zou betalen. Ik geloof dat het 280 euro was met kilometervergoeding bij.GroetjesKim
Wil hij terug voor de kerk trouwen? In het UVV (vrijzinnig) helpen ze je om een persoonlijke viering ineen te steken, eventueel begeleiden zij die ook. Hoeveel het kost, bepaal je zelf want het is gratis, je geeft een bijdrage als je wil.
hallo, wij trouwen volgend jaar in mei. Het is voor ons beiden ons tweede huwelijk. Gisteren had ik contact opgenomen met het secretariaat van de parochie om eventueel een huwelijksmis vast te leggen. Enja een relatiebezegeling was mogelijk maar op onze uitnodigingen mocht het woord huwelijk niet voorkomen. En ik mocht ook geen huwelijkskleed aandoen. Ik was zo ontgoocheld na dat gesprek. Denk dat ik eens UVV ga contacteren.
Hallo, Wij trouwen met rent-a-priest en ik kijk er echt naar uit. De viering wordt zo katholiek ingekleed als je zelf wenst (het blijven natuurlijk wel katholieke pastoors hé) en kost 290 euro als ik mij niet vergis. Enfin, op hun website staat alle informatie. het belangrijkste is om een soort viering te kiezen waar je jezelf goed bij voelt. Veel succes!
Hallo Daisy,Wij huwen volgende week zaterdag met Rent A Priest in Aalst. Je maakt de mis inderdaad zo katholiek als je zelf wil, je kiest de terminolgie en stelt samen alle teksten op. Wij denken althans dat het een mooie, ingetogen, persoonlijke viering zal worden. Als je benieuwd bent moet je de viering bijwonen? Je kan aansluitend een dagje shoppen in Aalst...Ik stuur je later graag een verslagje en of foto's.Voor info: bjorn.moriau@telenet.beGroetenBjorn
dank je allemaal voor jullie lieve reactie's ga eens surfen en bellen,xx