Terug naar overzicht
Hallo Debby, Echt een heel leuk idee! Waar heb je die lampjes gekocht als ik vragen mag? Misschien goud ofzo voor de eretafel? Denk dat je daar wel wat liedjes voor vindt niet? Goldeneye,....groetjes,Kim
Hey,De lampkes ga ik morgen bestellen, via een site in Nederland, heb met hen ook gebeld...is niet zoooo gemakkelijk om ze te vinden hoor!pffffgroetjes,Debby8-8-2009
Héél tof thema!!!Je kan inderdaad met goud werken. Omdat er niet echt 'gouden lampjes' te vinden zullen zijn, kan je wel werken met vuurwerkstokjes (als het mag van de feestzaal), dan heb je toch ook min of meer 'goud' én je hebt een leuke entree!Groetjes,Véro(nog 3x slapen!!!)http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Wij hebben hetzelfde ook kleuren, alleen heb ik potjes gevuld met smarties in een bepaalde kleur ( is tegelijk ook onze bedanking). En omdat ik Belg ben en mijn ventje Nederlander, houden wij het bij nederlandstalige liedjes.Onze tafel is de regenboog, en ook hebben we paul de leeuw.Wij delen vlak voor de openingsdans nog van die kraakarmbandjes uit.Groetjes,Cindy28/08/2009
omdat ons thema 'rood' was, hebben wij bij ons de eretafel de kleur rood gegeven, en natuurlijk rood van Marco Borsato gedraaid.Indien dit niet was, zou ik voor regenboog gegaan zijn.
Hey Debby,Ik zou ook voor de regenboog gaan, klinkt me heel leuk!