Terug naar overzicht
Hallo SofieIk ken precies dat gevoel. Ik trouw volgend jaar in mei en toen ik onlangs ging kijken voor een jurk in A'pen zeiden ze me ook, je moet snel beslissen anders heb je je jurk niet meer ... Allemaal een hoop gezever volgens mij. Ik ben de week nadien naar Roeselare geweest en daar heb ik mijn jurk gevonden en nog eens een week later gekocht. En raad eens ? Eind november komt hij al binnen en ik moet pas begin februari gaan voor de eerste pasbeurt ! Meer dan tijd genoeg dus ! Voor jou is het zelfs nog ietsje langer ... Nu vind ik ook wel eens je je droomjurk hebt gezien er geen duizenden meer moet passen, want dan begin je te twijfelen ! In ekl geval nog veel pasplezier en je bent ruim op tijd ! groetjesLien 26/05/06
Hey Sofie,Ik ben woonachtig in Merelbeke (bij Gent) en ben vandaag langsgeweest bij Filline in Bottelare (zie www.filline.be )Ik ga mijn bruidsjurk op maat laten maken, maar je kan er ook terecht voor bruidsjurken die reeds gemaakt zijn. De eigenares en ontwerpster, Nadine is zéér vriendelijk en behulpzaam. Ik had direct een goed gevoel bij hetgene ze me voorstelde en schetste en dus is het vandaag beslist hoe mijn jurk er zal uitzien. Leuk om weten is misschien dat wanneer je een jurk laat maken of er eentje koopt bij Filline dat ze je gratis komen opmaken en aankleden op de dag van je huwelijk.Voor de rest ben ik nog nergens langs geweest, maar dit is zeker een aanrader.
Hoi,Wij trouwen op 17/12/2005. Toen ik mijn kleed wou gaan kiezen zeiden ze me ook in elke winkel dat ik wel vlug moest beslissen, terwijl ik vorig jaar in december ben gaan passen. Heb uiteindelijk gekocht bij Pierre-yves, en was gelukkig dat ik zo vroeg gegaan ben. Ik heb de bestelling gedaan vorig jaar op 16 december, en de stof voor mijn kleed (eigen creatie van pierre-yves) is binnengekomen begin september. Dus voor bepaalde dingen moet je inderdaad wel snel zijn.Groetjes Joke
Hey Sofie,Ik ben ook zaterdag gaan passen en als ik je een tip mag geven. Ga ook eens kijken bij COUTURE NEW RACHEL in Temse. Zij hebben dezelfde (of toch bijna) collecties dan Pierre-Yves en ik heb gemerkt dat zij 200 tot soms zelfs 300 euro goedkoper zijn. Je moet er ook geen retouches betalen en ze zijn het hele jaar open (ze sluiten niet voor verlof, want beide dames nemen op verschillende momenten verlof). Groetjes,Els29-07-2006PS ik heb omdertussen het telefoonnummer doorgekregen, maar ze doen geen missen tussen 15 en 31 juli. Dan zijn ze op verlof.
Het is niet nodig dat al een goed jaarop voorhand te kiezen. Bij VéVé in Oostakker is drie maanden ôp voorhand al voldoende. Zij heeft niet veel pasmodellen hangen want maakt alles op maat. Wat je wel kan doen als je een trouwjurk gekozen hebt van een bepaald merk kan je haar hierover eens contacteren. Zij zal dit zeker voor heel wat minder kunnen maken dan in de traditionele winkels. Als een speciale creaties wenst of speciale wensen dan kan je ook bij haar terecht. tel. 09/231.21.75Ze doet trouwens ook suitekledij (ouders, kindjes) en herenkostuums op maat.Stefaan