Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellen

28-7-2009 15:15:50
Dag bruidjes,

Ik heb net mijn vrijgezellen achter de rug en echt waar het was de MAX!
Mijn zus (getuige) had me een lijstje meegegeven van alles wat ik moest meehebben (2 bananen, reservekledij, bikini, baksteen, duikbril,...) en ik was al aan het panikeren, oh jee wat gaan ze allemaal met mij uitsteken??

uiteindelijk heb ik dat allemaal niet nodig gehad ze wilden me wat angst aan jagen :)

zaterdag om 9 uur heeft mijn toekomstige me afgezet bij mijn zus. daar stonden al mijn vriendinnen mij op te wachten (we waren met 10) en er stond een mega lekker ontbijtbuffet klaar met al mijn lievelingsdingen! dat was dan ook het thema van de dag' de lievelingsdingen van Kathia'
ik had ook al opgemerkt dat de meisjs allemaal een zwart haltertopje aanhadden. toen draaiden ze zich om en overal stond iets op zoals 'kathia's lievelingszus, Kathia's leivelingsklasgenootje, kathia's lievelings angel,... en ik kreeg en roze minirok, een roos topje met het opschrift lievelingsbruid, roze slippers en een roze handtas. ik vond het eigenlijk wel heel mooi iets té roos maar wel mooi. (mijn vriendinnen noemen me soms legally blond omdat ik nogal van roos hou en blond ben)
nadien vertrokken we naar utrecht (dit was nog steeds een verrassing voor mij) en daar hebben we dan ingecheckt in het hotel en nadien e stad in gegaan. Daar heb ik dan enkele opdrachten moeten uitvoeren mar ze waren allemaal heel fun!
de hele dag door hadden we ook een plastieken champagneglas mee en flessen Pinck (what's in a name?? das dus cava he)
nadien hebben we een boottocht gedaan op de grachten en een vriendin van mij had haar gitaar mee en hebben we liedjes gezongen. t was echt leuk en de voorbijgangers die hadden ook hun plezier om ons zo bezig te zien! nadien zijn we gaan eten in een restaurantje op het terras naast de gracht, heel mooi uitzicht! en dan zijn we het nachtleven ingetrokken!
vertrokken met tien en ik ben uiteindelijk met nog een vriendin als laatste overgebleven... t was 5 uur!
man man man ik heb me echt geamuseerd!
hopelijk wordt ons trouwfeest een even leuk feest!

groetjes,

Kathia

kathia

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1038

Friedl
2-7-2010
 Meld misbruik28-7-2009 16:15:10

Amai, dat klinkt inderdaad héél leuk :-)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik28-7-2009 16:32:57

Leuk hé?
Voor de vrijgezellenavond alleen al zou ik willen trouwen! Hihi!

Groetjes,

Véro

(nog 3 keer slapen!!!)
http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...