Terug naar overzicht
Hey Sofie,De prefatie en het dankgebed kan je eventueel zelf schrijven, maar het hoeft helemaal niet. Meestal wordt het niet uitgeschreven in het misboekje. De pastoor heeft daarvoor standaardteksten die hij voorleest.Groetjes,Tinne
Hallo SofieIk heb zelf dit weekend ook grotendeels mijn misboekje gemaakt. De liedjes liggen bij ons ook nog niet vast maar het groepje dat de muziek verzorgt in onze kerk ging een lijst doorsturen van wat vaak wordt genomen. Misschien konden we daaruit dan wat inspiratie halen. Als ik het heb ontvangen wil ik het je anders wel eens doorsturen hoor.groetjesLien26/05/06
Onze liedjes waren:Intredelied Because it's love van The Kelly FamilyShanian Twain, U2 With or Without you, One, Bryan Adams,
Hey Sofie,onze liedjes zijn- De Roos van Ann Christy- From this moment on van Shania Twain- For ever and for always van Shania Twain- Perhaps love van John Denver- Altijd heb ik je lief van ClauseauGroetjesELKE12-08-2006
Wij hebben volgende liedjes:- Bruidsmars (intrede)- Altijd heb ik je lief - Clouseau- Heaven - Do- You'll be in my heart - Phil Collins (tijdens ondertekening register)- Kiss from a rose - Seal - Instrumentale versie Everything I do (offergang)- From this moment on - Shania Twain (uittrede)
hoi sofie, je mag dat aan mij ook doormailen. Ilse_De_maeyer@hotmail.com.Alvast bedankt hoor
Hoi Sofie,Wij hebben o.a. gekozen voor :- some things are meant to be (Natalia)- the wedding song- Zij (Marco Borsato)- You are (Dolly Parton)- Flying without wings (westlife)- eeuwigheid (clouseau)- time of my life (dirty dancing)Als je wil, stuur ik jou ons misboekje eens door via mail. Dan heb je nog andere teksten ook.karaoke1979@telenet.begroetjes Miekereeds 3 maanden getrouwd
Dag Mieke,Bedankt voor je reactie en de rest natuurlijk ook allemaal. Je mag uw misboekje eens doorsturen naar degelder.bouwmaterialen@skynet.begroetjessofie
Kan iemand zijn/haar misboekje ook eens doorsturen naar katrien.m@advalvas.be. bedankt