Terug naar overzicht
Hey TinaWij hebben voor DJ Partysound gekozen via dit forum. hij heeft alle stijlen maar zeker ook 90ties muziek hoorqua prijzen valt hij ook goed mee (350 euro voor 5 uur + overuren aan 30 euro)groetjes Sofie15/05/10
Dag Tina,Op onze bruiloft hadden wij Dierk van Happy Music. Hadden op voorhand ons lijstje doorgegeven en hij stelde zelf ook een heleboel vragen op voorhand (wat wel/niet, publiek, ...) Niks dan lof gekregen over het dansfeest.Groetjes, Katrien
Hey wij hoorden Klimaxs music draaien en vonden dat zeer goed.Zijn site is www.klimaxsmusic.be Dorien 17-07-10
Beste Katrien,in Oost-Vlaanderen :Thierry Heldenbergh van Discobar Imagine Music (eigen website)- MelleDierk Van Paemelen van Studio Happy Music (eigen website)Allebei +/- 500 Euro voor 8 uren draaien.Ze pakken allebei de zaken heel professioneel aan en ik denk dat ze zo goed als alles hebben qua muziek. Veel sukses !Groetjes
Dj The Maxx uit St-Pauwels, vraagt 350 euro vr 5u of 450 vr een hele avondgroetjes
Wij hebben ook Dirk van Studio happy music!Volgende week moet ik naar het trouwfeest van een collega en bij haar gaat hij ook draaien!Dus ben benieuwd! Maar ik heb alle vertrouwen in Dirk! En heb alleen nog maar goeds over hem gehoord!Wij hebben heel veel informatie gekregen van hem!Mandy10/04/2010
op ons trouwfeest is discobar Two Friends geweest. Een echte ferme aanrader! Ze zijn zowat de goedkoopste van allemaal, 375 euro voor een hele avond en dan zijn ze er van voor de receptie tot het einde van het feest, ongeacht om hoelaat het gedaan is, zonder enige opleg. Je krijgt voor die prijs 2 DJ's, de volledige installatie en een garantie op een geslaagde avond! Wij waren bij het eerste kennismakingsgesprek al direct gerustgesteld en feit is, we hebben van iedereen alleen maar complimenten gekregen achteraf! Zeker het contacteren waard om te zien of het klikt... Succes!
375 euro voor Two Friends als dj !Even rekenen.- 150 euro afschrijving installatie of huur- Weekelijkse aankoop cd's 50 euro Is dus 375-150-50= 175 euro winstDraaien van receptie 19 u tot einde feest 5u = 10 uren per persoon voor 175 euro.Dat is 8,75 euro per uur per persoon als DJ.En wat met de fakturatie, belastingen, verplaatsingskosten !Beste trouwers denk eens na dit kan niet goed zijn.
BesteKijk even op www.partylighting.be Mvg
hey!alvast bedankt voor de reacties, daar kan ik toch al even mee verder! groetjes
Hoor vooral ook eens in je vriendenkring of ze niemand kennen die trouwfeesten draait! Zelfs die met goede referenties op internet zijn daarom nog niet geschikt voor jouw feest. Vooral referenties op hun eigensite moet je niet altijd geloven: ik ken er die korting geven als je een goed woordje op hun site plaatst.Mijn ervaring is dat je niet moet besparen op een DJ. Maar alles hangt natuurlijk af van hoe belangrijk jullie muziek vinden! Veronderstel bijvoorbeeld niet dat vele trouwfeestDJ's een goeie beatmix kunnen maken...
we hadden partysound en waren zeker tevreden.
90s in het algemeen zijn in dus de meeste trouwfeest djs zullen de 'I love de 90s' cds wel hebben, ook op de 'foute cds' staan een horde 90s kleppers. Als je eern streepje verder wil gaan met de betere retro schijven dan zullen er een aantal in de problemen komen.Milk Inc. Gala en Snap kent iedereen ... Plastikman, Emmanuel Topof Out of Grace daarentegen.Maar alles hangt zoals Veronique aanhaalt af van hoe belangrijk je vindt dat bepaalde dingen moeten gedraaid worden en hoe het moet gedraaid worden. Hoe specifieker je wensen en hoe dieper je eigen kennis van een bepaald genre, des te beter moet je dj thuis zijn in dat genre. En 90s in het algemeen kunnen wel een beatmix gebruiken ...cheers, LeBart
Tina, wij draaien je favoriete muziek, lichteffecten, all-inprijzen,videoscherm met je foto's videoclips + alles nog eens gefilmd in HD + gratis pics....Kijk gerust eens voor enkele voorbeelden op www.discovideo.be of mail voor meer info@discovideo.begrtz Rik