Terug naar overzicht
Hallo EvyWij hebben voor de kindjes aan de kerk snoepzakjes gemaakt.Snoep gekocht in de Makro, in fleurige zakjes van de AVA gedaan met veel kleurtjes lint rond.en dan daarrond zat er nog een gelukspopje, ook van bij AVAhet gastenboek komt ook van bij ava..:-)veel uit ava dus hahagroetjeschristel(al 2 jaar getrouwd , maar kan niet laten hier weg te blijven haha)
Hoi,onze gastenboek komt ook van bij AVA. Ook wij hebben snoepzakjes gemaakt met een sleutelhanger aan voor de kindjes. Vrienden van ons hadden kleurpotloodjes voor de kindjes.Geniet ervan en maak je niet te druk!! Alles komt in orde.Geniet ervan,Kim
Wij hebben ons gastenboek besteld bij www.styleyourwedding.be echt super leuk in de vorm van een hart. Wij trouwen ook 22/08/09
Dag Evywij trouwen ook op 22/08, en zijn ook nog volop bezig met kleine dingen in orde te brengen,wij geven aan de kindjes een sleutelhanger(eendje) en daaraan een zakje snoep, maar voor de rest gaat alles wel los lopen denk ikniet te veel stressen in ieder geval, hetgeen mis loopt loopt mis hé,ik denk dat we daar niet van gaan wakker liggen op de dag zelf,nog veel geniet en een stralende dag groetjes Jirka en BartJ&B
wij hadden ook een gastenboek van ava. voor de kindjes aan de kerk hadden we zelf zakjes gevuld met snoep (zakjes en snoep uit makro) met rode en witte lintjes rond. We hadden deze zakjes snoep in een mandje gezet die we zelf hadden versierd: wit gespoten, tul rond en rode hartjes eraan gehangen
Hey, het Bruidsparadijs in Merksem is écht niet de moeite ! Wij zijn er gaan kijken voor een gastenboek, hebben er wel één gekocht, maar verder écht niks te zien. Rommelig nen beetje amateuristisch allemaal. Geen tijd insteken ! Grtjs !
Hey Evy,Mijn gastenboek komt ook van bij ava.Onze cadeautjes voor de kindjes hebben wij ook zelf gemaakt en komt ook van bij ava,zelfs onze bedankingen voor de mensen op het avondfeest.Ga naar ava en je vindt vast wel iets.Brenda 08/08/09
Hier nog een bruidje van 22/8! Ik heb ons gastenboek, het ringkussentje en de enveloppendoos ook via www.styleyourwedding.be besteld. Bij Ava ben ik ook gaan kijken, maar daar hadden ze heel weinig keus (zal misschien ook van het filiaal afhangen).
Bedankt voor de goeie ideetjes.Ga zeker is langsgaan bij Ava.Zijn ook nog aan het zoeken naar een tweede en derde openingsdans. Heb op dit forum al enkele dingen gelezen maar vinden maar niet de juiste.
iemand al in de ava van aalst geweest?we zouden daar gaan kijken tenzij er echt verschil is tussen de ava's.Eventueel die van lokeren.