Nu Online
Momenteel zijn er 557 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dj feest: konalinks of ludwigs

28-7-2009 20:59:42
Hey iedereen,

Wij zijn volop bezig met het kiezen van onze dj voor ons avondfeest. Momenteel twijfelen we tussen twee dj's: enerzijds dj christophe van ludwigs discobar (schellebelle) anderzijds dj konalinks ( gent). Heeft iemand van jullie hen al bezig gehoord? Zo ja, hoe vonden jullie hen?

alvast bedankt!

Kathleen
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 383

www.klimaxsmusic.be

Meld misbruik29-7-2009 1:31:01

Goeiedag Katleen,

Dj Christophe van Ludwigs kan ik je zeker aanraden want ik heb hem zelf nog alle knepen van het vak geleerd toen ik bij Ludwigs draaide.

Mvg
www.klimaxsmusic.be

Kathleen
22-5-2010
 Meld misbruik29-7-2009 9:01:00

Super, wij hebben hem één keer bezig gehoord en waren toen wel enthousiast!
Thanks voor de tip!

heidi

Meld misbruik17-2-2011 17:19:46

hey Kathleen

ik heb konalinks al eens gehoord op een personeelsfeest en een jaar nadien op een huwelijksfeest. Weet perfect de avond en publiek aan te voelen. Leuk is ook dat hij weet te draaien wat je vraagt en dan in die stijl blijft. Van een vriendin gehoord dat hij ook een goede animator is. Hopelijk ben je hier iets mee. Succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...