Nu Online
Momenteel zijn er 566 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ceremoniemeester / oost-vlaanderen

28-7-2009 21:23:28
Zoals velen onder jullie ben ik volop alles aan het regelen voor ons huwelijk.
Kunnen jullie als toekomstige bruidjes eventueel een suggestie doen voor een ceremoniemeester regio dendermonde?

alvast bedankt!

Kathleen
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 776

annelies
9-5-2009
 Meld misbruik29-7-2009 8:15:09

Hallo,

Wij hadden een zeer goed ceremoniemeester gevonden. Echt de moeite waard om iemand te nemen op je huwelijk, hij let op zoveel kleine dingen waar jij nog niet eens aan gedacht had. Hij is zelf meegweest bij het nemen van de foto's, eigenlijk om mijn sleep te dragen in het park.
Stuur mij een mailtje dan zal ik zij email adres doormailen en zijn adres. Hij is van Aalst, dus niet zo ver van Dendermonde.

Groeten,Annelies.
vanherzeele@hotmail.com

annabel
12-6-2010
 Meld misbruik29-7-2009 10:45:13

op wat letten die dan zoal?wij waren niet van plan ene te nemen...
zijn die duur?
groetjes!

Kathleen
22-5-2010
 Meld misbruik29-7-2009 10:54:00

Ik heb al van vele mensen gehoord dat een ceremoniemeester echt geen overbodige luxe is. Hij regelt alles gedurende de dag, zegt wie waar moet zitten, wanneer wat moet gebeuren etc. Zij overlopen eigenlijk de hele dag met jou tot na de mis. Als koppel heb je al zoveel aan je hoofd die dag dat je eigenlijk je niet druk mag maken in kleine details. Die kleine details daar zorgt de ceremoniemeester voor zodat je als koppel optimaal kan genieten van de dag van je leven. Ik ga er zeker eentje nemen.

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik29-7-2009 12:05:25

Wij dachten eerst ook geen te nemen, maar zijn blij dat we wel ene hebben.
We trouwen voor wet en kerk op dezelfde dag. Dus zal drukke dag worden en wat heen en weer geloop.
De ceremoniemeester zal er dan ook op toezien dat wij op tijd vertrekken, etc zo moeten wij of onze ouders niet continu op hun horloge te zitten kijken en iedereen aan te sporen zich klaar te maken om te vertrekken.
Aan de kerk dan ook bvb zal hij ervoor zorgen dat de bloemen worden weggezet en de kindjes een attentie krijgen, hij zal er maw voor zorgen dat die cadeautjes mee op de bus zijn en ze ons in onze handen duwen.
Klinken mss allemaal futiliteiten, maar als je daar iemand van je familie mee moet opzadelen of dat zelf doen...
Onze ceremoniemeester kost € 200 voor 3u en per bijkomend uur € 30.
Dus in totaal € 320 want zoals gezegd is wet en kerk op 1 dag en hij gaat mee vanaf het begin.
Is mss niet goedkoop, maar mijn hoofd zal tenminste leeg zijn op die dag en klaar om te genieten ;-))

Kathleen
22-5-2010
 Meld misbruik29-7-2009 12:19:13

@ sofie: wie nemen jullie?
Je trouwt toevallig niet 15/05/2010 ;o)

groetjes

annabel
12-6-2010
 Meld misbruik29-7-2009 13:44:40

mmm mss zullen we het dan toch overwegen..
ben ook van dendermonde..ale appels en trouwen 12 juni 2010

wie hadden jullie dan?
groetjes

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik29-7-2009 14:17:33

dag bruidjes

wij hadden Steven Chys, hij is van west vlaanderen maar komt met alle plezier naar hier

we waren er echt content van, het was echt fijn dat hij er was op onze dag, gaf een heel geruststellend gevoel en alles verloopt lekker vlotjes

www.ceremoniechys.be

groetjes
christel

Sofie

Meld misbruik29-7-2009 15:21:38

Hey Kathleen

Ik ben de Sofie van 15/05/10 (er zitten veel Sofies op dit forum) maar ik ben de enige die je privé kent denk ik (als je trouwt op 22/05/10 zoals ik denk tenminste :-))

Wij nemen waarschijnlijk geen ceremoniemeester maar gaan een nicht en haar vriend vragen om dit te doen
Ik wil daarop een beetje besparen en denk zeker dat ze dat goed zal doen (heb het wel nog niet gevraagd ;-))
Ze moet ervoor zorgen dat de mensen juist gaan zitten, de volgorde van de suite in het oog houden, misboekjes uitdelen, bloemen aannemen van de kindjes en cadeautjes uitdelen en dat is het zowat

Ik ben al naar een paar trouws geweest waar het door de ceremoniemeester een gekunsteld boeltje werd ook ("trager stappen, nog niet met rijst gooien etc") en dat wil ik een beetje vermijden

Wie ik je anders wel kan aanraden is Johan Borgonjon(www.ceremoniejohan.be ) die had mijn neef en ze waren er heel tevreden van.

succes en tot op facebook ;-)

Sofie
15/05/10

Kathleen
22-5-2010
 Meld misbruik29-7-2009 15:38:40

hihihi ja jij bent de juiste sofie :o)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...