Terug naar overzicht
Je hebt helemaal gelijk! In Nederland heb je inderdaad meer van die winkels. Ik heb me ook suf gezocht naar een mooie stoffen bloem voor in mijn haar, maar in de meeste bruidszaken hadden ze alleen maar van die grote joekels. Uiteindelijk heb ik er eentje gekocht in de Veritas. Daar hebben ze vrij veel van die spulletjes.
Tof!! Wij trouwen ook 05/09/2009 :-)
Ik ben ook naar Nederland geschoeterd. Naar de winkel van Dressed by Gill. Je kan hier wel alles via het internet bestellen maar ik zie het liever even in het 'echt'. Heb er een schoon schuifklem gevonden voor in mijn haar. De swarovski schuivertjes (voor op een haarstreng te schuiven) voor in het haar zijn er ook een stuk goedkoper dan elders. Tegenover sommige belgische bruiswinkels wel de helft van de prijs. Het is nog vakantie, je kan er nog een daguitstapje van maken en Utrecht bezoeken. Dit hebben wij toch gedaan, was wel eens de moeite. groetjes, Carolina
Hey,sinds kort heb ik gezien via een link dat er nu wel een belgische site is met trouwartikelen. Voorlopig hebben ze enkel haaraccessoires voor een trouw maar ze zeggen dat dit uitgebreid gaat worden. www.theweddingshop.be , zien er alvast mooie juwelen uit.groetjes