Nu Online
Momenteel zijn er 646 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsaccessoires

28-7-2009 22:11:06
Dag Bruidjes,

Voor mij komt mijn grote dag er stilletjes aan, op 5 september 2009 is het namelijk zo ver.
Nu heb ik tijdens mijn voorbereidingen heel wat moeite gehad om de juiste accessoires te vinden tegen een zeer mooie prijs.
Uiteindelijk heb ik mijn Tiara via een nederlandse site besteld.

Ik vond dat er praktisch geen dergelijke webwinkels te vinden zijn in België.
Ik zou het voor de toekomstige bruidjes wel leuker vonden mochten ze die gemakkelijker via een belgische firma online kunnen bestellen.
Wat vinden jullie hiervan?

Groetjes,

Shirley

shirly
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1090

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik28-7-2009 22:23:06

Je hebt helemaal gelijk! In Nederland heb je inderdaad meer van die winkels. Ik heb me ook suf gezocht naar een mooie stoffen bloem voor in mijn haar, maar in de meeste bruidszaken hadden ze alleen maar van die grote joekels. Uiteindelijk heb ik er eentje gekocht in de Veritas. Daar hebben ze vrij veel van die spulletjes.

Nathalie
5-9-2009
 Meld misbruik29-7-2009 14:09:28

Tof!! Wij trouwen ook 05/09/2009 :-)

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik30-7-2009 0:58:30

Ik ben ook naar Nederland geschoeterd. Naar de winkel van Dressed by Gill. Je kan hier wel alles via het internet bestellen maar ik zie het liever even in het 'echt'. Heb er een schoon schuifklem gevonden voor in mijn haar. De swarovski schuivertjes (voor op een haarstreng te schuiven) voor in het haar zijn er ook een stuk goedkoper dan elders. Tegenover sommige belgische bruiswinkels wel de helft van de prijs.
Het is nog vakantie, je kan er nog een daguitstapje van maken en Utrecht bezoeken. Dit hebben wij toch gedaan, was wel eens de moeite.

groetjes, Carolina

Elke en Bart
13-9-2012
 Meld misbruik7-8-2009 20:14:21

Hey,

sinds kort heb ik gezien via een link dat er nu wel een belgische site is met trouwartikelen. Voorlopig hebben ze enkel haaraccessoires voor een trouw maar ze zeggen dat dit uitgebreid gaat worden. www.theweddingshop.be , zien er alvast mooie juwelen uit.

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...