Terug naar overzicht
Hopelijk heeft de dj veel fantasie ,en zal die de bende wel weten te animeren.........Linda
Je kan een goochelaar of een buikspreker ofzo laten komen. Men ouders hebben een feest gehad met een buikspreker. Die had allerlei anekdotes verzameld van de familie en vrienden en heeft dat op een grappige manier gebracht. Altijd leuk! Groetjes Keshia17/07/2010
Hallo Melissa,er zijn goochelende clowns die vaak heel grappig zijn en zowel jong als oud vermaken met hun leuke trucs. Je hebt ook ballonnenplooiers, buikdanseressen, marriachi's (Mexicaanse muzikanten)... maar die zijn allemaal niet goedkoop. Op google vind je er in Nederland (marriachi's) en in België (vnl. clowns & goochelaars ; die kan je zelfs in de Gouden Gids vinden want ze hebben niet allemaal een website).Veel sukses !Groetjes
't is doe-het-zelf animatie, maar ik ben ooit op een huwelijk geweest waar er een hoekje was met een grote verkleedkoffer en verschillende decorwanden, zodat iedereen gekke foto's kon maken. Was een groot succes!
er bestaan gekke obers, ik weet de site niet meer. je moet er maar eens naar zoeken.ze vragen 400 euro voor 2 uur. volgens mij zijn die echt goed.groetjess
Wij laten een coverbandje komengroetjes
Zo van die bodygards heb ik ook al geweten. acteurs die zich voordoen als strenge veiligheids mannen. Maar waar je daar voor moet zijn? Een powerpoint presentatie laten lopen met foto's van baby tot nu is ook altijd leuk. Of foto's van de vrijgezellen. groetjes, Carolina
Ja, dat zijn al leuke ideetjes...Dankjewel!
Wij laten een imitator v Mr bean komen en op de receptie een karikaturist...