Nu Online
Momenteel zijn er 399 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tegenslag

29-7-2009 8:32:42
Hey ,bruidjes,

Wou jullie even wat vertellen ,heb in juni een buikwandcorrectie laten doen ,na 40 kg vermagerd te zijn ,wou ik er mooi voorstaan op ons huwelijk op 09/09/09 door complicaties hebben wij van de week onze huwelijksreis moeten anuleren ,waar ik erg veel spijt van heb en nog dagelijks traantjes kan voor laten ,gelukkig gaat de rest wel gewoon door ,en ook de feest op 12/09.

Linda

Linda
9-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 909

Sofie

Meld misbruik29-7-2009 9:11:48

oei dat is minder natuurlijk...maar troost je: uitstel is geen afstel en hopelijk voel je je in topvorm voor je trouwdag!

Sofie
15/05/10

Lindsey
14-8-2009
 Meld misbruik29-7-2009 10:16:38

Inderdaad, zoals Sofie zegt: Uitstel is geen afstel !!!
Die huwelijksreis komt er nog!! Zeker en vast!
Gezondheid gaat voor ..

Evelien
17-10-2009
 Meld misbruik29-7-2009 10:41:34

Hey Linda,

Je gezondheid is je kostbaarste bezit. Dat zal je aanstaande ook wel vinden natuurlijk. Trek het je niet aan, en vier jullie eerste huwelijksverjaardag met een prachtige reis! Is volgens mij net zo tof als een huwelijksreis. En geniet na je bruiloft van elkaar en neem een weekje verlof gewoon om samen van je man en vrouw-status te genieten...

veel beterschap!

Wendy
12-6-2010
 Meld misbruik29-7-2009 13:19:22

Hey Linda,

Heel jammer dat die reis er (voorlopig) niet van komt. Hopelijk zijn de complicaties niet té ernstig, zodat je wel met volle teugen van je feest kan genieten! En eenmaal alles dan mooi genezen is, ook van je nieuwe buik! 40 kg vermagerd.. goed gedaan hoor!

Liefs,
Wendy

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik30-7-2009 20:34:54

Hey Linda, ik kan begrijpen dat je hierdoor verdrietig bent. Misschien kunnen jullie toch een paar daagjes naar de zee gaan ofzo? Probeer je zo veel mogelijk op te trekken aan het feit dat je al 40kg kwijt bent!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...