Terug naar overzicht
Eerst en vooral al bedankt voor het verslagje!!Het is dus blijkbaar meegevallen? Nemen jullie ook vervoer bij hem? Zegt hij daar iets over?Groetjes,Els
Wij hebben het busje genomen omdat we dus van aalst naar merelbeke moeten.wij vonden een tof ding omdat er aan de zetels houdertjes zijn voor uw glas en je niet op een rij achter elkaar zit...prijs € 650 plus extra uren en kilometers : € 850.als je nog vragen hebt geen probleemgroetjes
Hallo Els,Wij hebben het busje van Joris ook voor ons huwelijk volgende week zaterdag. Wij trouwen in Aalst. Prijs is idem zoals bij Sofie. Ik hoop alleen dat hij speodig mijn mail zal beantwoorden, want heb al lang niet meer van hem gehoord.Groeten,Bjorn
@Bjorn:Ah, eerst en vooral al een dikke proficiat met jullie komende huwelijk! In welke kerk trouw je in Aalst en om hoelaat? Ik zou best wel eens willen komen piepen als ik mag... :-) Ik veronderstel dat Joris de viering leidt? Of is het enkel een burgerlijk huwelijk? In het stadhuis?Groetjes,Els
oh ja, Bjorn: is dat nu zaterdag, 1 augustus of de 7e augustus, jullie trouw?
@ bjorn :heb ook al gemerkt dat hij niet zo snel op zijn mail reageert, best eens bellen ;-))proficiat he !!!en welke kerk is het in aalst ?