Nu Online
Momenteel zijn er 436 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Budget Fotograaf

29-7-2009 12:20:07
Hoeveel hebben jullie voor de fotograaf/videograaf betaald en wat was inbegrepen in de prijs?

Groetjes,
Anne

A
1-3-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 384

Sofie

Meld misbruik29-7-2009 15:13:47

Hey A

Wij betalen 550 euro
- van voorbereiding tot en met openingsdans
- verplaatsingskosten inbegrepen
- +/- 1000 foto's op DVD, hoge kwaliteit
- fotoalbum niet inbegrepen

groetjes Sofie
15/05/10

kitty
17-4-2010
 Meld misbruik29-7-2009 15:17:40

hoi wij betalen 600 euro.foto's wworden getrokken vanaf thuis naar gemeentehuis kerk en feestzaal tot het gedaan is.en fotosessies na de kerk en dan dvd met alle foto's op en onze fotoalbum.denk dat wij hiermee echt wel heel goedkoop zitten voor zo een goede fotograaf.

groetjes
17/04/2010

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik29-7-2009 15:40:31

Wij betalen €1350. Daarvoor komt hij van 's morgens bij het schminken en aankleden tot na de receptie van de avondgasten. Wij krijgen alle foto's op een printbare dvd (belangrijk als je zelf je bedankingen wil maken! soms krijg je een dvd waar je enkel de foto's maar kan bekijken, maar niet bewerken), een groot album met 200 foto's en gepersonaliseerd kaft (het kaft is een foto uit de reportage, zo groot als het kaft zelf) en een foedraal (opbergdoos) met ook weer een foto erop die de hele doos bedekt.

Meer info: http://www.fotentiek.be/

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Deanie

Meld misbruik29-7-2009 19:37:42

@ Sofie en Kitty: wie hebben jullie als fotograaf, wij zoeken ook nog iemand en ongeveer in die prijsklasse, album wil ik gerust zelf maken, als we maar de foto's in een afdrukbaar formaat op cd-rom krijgen.

Groetjes
Deanie
12/06/2010

Kim

Meld misbruik29-7-2009 20:04:48

Sofie

Meld misbruik29-7-2009 21:03:47

Inderdaad Kim, wij hebben Jef Celen! De foto's zijn zeker bewerkbaar, hij geeft je zelfs tips voor programma's, drukkers etc. Ik vrees wel dat hij niet meer vrij zal zijn maar je kunt eens proberen!

Sofie
15/05/10

christ

Meld misbruik30-7-2009 11:22:59

www.huwelijksfotografie.info
inbegrepen:

- alle foto's op DVD in hoge resolutie. Afhankelijk van de indeling van het huwelijk: ongeveer 800 foto's.
- reportage met 2 ervaren en gedreven fotografen van kapster tot einde receptie (max tot 21 u)
- 50 km vervoersonkosten inbegrepen, bijkomende a 25 cent per km
- slideshow van een selectie van de foto's om te bekijken op TV (duurt ongeveer 15 a 20 min)

prijs huwelijken 2010: 700 euro (incl BTW - wij werken altijd mét factuur)

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik30-7-2009 20:27:53

Onze fotograaf is Ronny Wertelaers. Hij is pas afgestudeerd als fotograaf en woont in Hasselt. Hij vraagt €300 voor de hele dag; van kapper tot openingsdans. We krijgen alle foto's in hoge resolutie én er is zelfs een verlovingsshoot inbegrepen. Tot nu toe zijn we zeer tevreden over hem. Geef zijn naam in op google en je komt op zijn website terecht.

Kiki

Meld misbruik31-7-2009 12:28:04

Beste Anne,

En om ook een prijs van een videograaf te noemen: ik film geregeld bruiloften en heb als tarief 450 euro.
Het begint dan meestal met het ophalen van de bruid tot en met het feest 's avonds.

Groetjes,
Kiki Rijniers
www.kikirijniers.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...