TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tamara
9-10-2009
|
29-7-2009 16:00:43
Hey Ellen,
Wij merken hetzelfde. Wij mailen ook liever, of toch tenminste voor de eerste informatie. Wij hebben echter ook gemerkt dat we vaak geen antwoord of heel laat antwoord krijgen.
Heel vervelend...
|
|
Wendy
12-6-2010
|
29-7-2009 16:07:24
Hey Ellen,
Ook hier al de nodige kriebels gehad, hoor! Wij hadden allebei een ideale zaal in ons gedachten (maar naar alle waarschijnlijkheid veeeeeel te duur). We zijn dit nooit te weten gekomen, via de site een contactformulier invullen, leverde ons op elke pc een foutmelding op, heb 1 keer gebeld, en ze vroegen om een mail te sturen, heb dan gemaild: nooit antwoord gekregen!!! Wij hebben gekozen voor een super zaal waarvan we dezelfde avond antwoord kregen, en na ons bezoek bleek dat onze 1e keuze direkt afgedaan zou hebben, zelfs al hádden ze geantwoord..
Nu tijdens het verlof kan ik al wat meer geduld opbrengen, maar toch.
Je bent dus niet alleen ;-)
Wendy
|
|
Sofie
19-9-2009
|
29-7-2009 16:17:03
Je bent echt niet alleen hoor ! Zoals hieronder gezegd overal een "contactformulier" maar erop reageren is een andere boodschap ! Zet dat dan niet op uw site he !! Ik ben overgeschakeld op bellen, maar dat is ook niet altijd ideaal, tja. Ik zit zelf in de "commerciele" sector en probeer zo snel mogelijk op een mail te antwoorden, maar ja. Groetjes
|
|
tami
26-6-2010
|
29-7-2009 18:06:39
Hi Ellen,
blij verrast met je berichtje want ik heb dat al een paar jaar vastgesteld. Ik dacht ook dat het aan mij lag (woon niet in België en er wordt vaak gezegd dat Belgen, ook al zijn het handelaars, niet dezelfde plichtstrouw tov hun werk tonen als Nederlanders, Duitsers, Engelsen of andere Europeanen, vooral naar mogelijke klanten toe). Moet bekennen dat dat heel erg wààr is ! Maar dan toch nog Belgen die het maar niks vinden, al die handelaars die absoluut een eigen website willen maar er daarna niet meer naar omkijken. Heb er mij dus minder aan geërgerd dan jij maar heb ze toch afgeschreven hoor ! Ik zoek gewoon verder tot ik serieuze mensen tegen kom. En ik heb ze gevonden ook. Dus gelukkig zijn die er ook nog ! In vakantieperiodes ben ik wel toleranter ; sommige van deze zaakvoerders hebben echt bijna geen minuut privéleven dus daar kan ik echt wel begrip voor opbrengen. Maar de echte goede, die vinden toch altijd een manier om te antwoorden en nemen meestal maar een weekje vakantie per jaar !
Dat van "de klant is koning" is wel bij iedereen bekend, denk ik maar sommige handelaren denken daarbij : "maar de baas is Keizer !" Misschien daarmee ?.. Groetjes
|
|
Tine
28-8-2010
|
29-7-2009 19:13:23
Hey!
Jep, ik heb het ook al gemerkt! Bij de feestzalen die ik mailde, viel het nogal mee, maar ik heb een paar mensen (die ik überhaupt persoonlijk ken!) gemaild voor live muziek tijdens ons avondfeest en die laten gewoon niks weten. frustrerend...
|
|
Keshia
26-5-2018
|
29-7-2009 22:26:18
Hey.
Hier hetzelfde verhaal. Ik krijg er soms echt de kriebels van. Gelukkig staat het meeste nu wel al vast, maar toch.
Groetjes Keshia. 17/07/2010
|
|
sarah
17-5-2008
|
30-7-2009 8:38:58
ik krijg daar idd ook de kriebels van!
Ik ben ook zelfstandige en ik sta erop dat ik ALLE dagen, zelfs in het weekend antwoord op mijn mails.
Wel niet als ik op vakantie of op weekend ben, want dan heb je geen leven meer.
Dus ik snap zoiets ook niet. Maar dat is niet alleen bij zalen, maar ook bij traiteurs, reisbureaus, makelaars... voor mij hoeft het dan ook niet meer als ik geen antwoord krijg
|
|
Mandy
10-4-2010
|
30-7-2009 13:37:17
Ik ken dat Ellen! Ik mail ook veel liever dan te telefoneren... Voor onze feestzaal heb ik ook alles via mail gedaan. Enkele feestzalen gemaild en sommigen mailen gewoon niet terug... Gelukkig hebben de meesten toen wel geantwoord. En mijn voorkeur feestzaal antwoorde zelfs heel snel dus daar was ik blij mee! Zelfs met de Deken hier voor de kerk vast te leggen heb ik gemaild en die meneer antwoorde ook snel. Maar voor een afspraak met hem te maken ga ik hem wel bellen. Voor onze trouw hebben de meeste dus altijd snel terug gemaild, maar voor andere zaken heb ik al veel gehad dat ik nooit een antwoord krijg... Echt irritant maarja, wat doen we eraan hé!?
10/04/2010
|
|
sophie
14-8-2010
|
30-7-2009 13:37:41
die mensen hebben het gewoon te druk om na hun uren nog achter een pc te kruipen. ik praat dit niet goed, maar ik kan er wel inkomen.
|
|
Vera
22-8-2009
|
31-7-2009 21:10:28
Hey Ellen, dit heb ik een jaar geleden ook gemerkt en dit zegt voor mij al meer dan genoeg. Als de eigenaar van een feestzaal niet eens de moeite doet om dagelijks of ten minste wekelijks zijn mails te controleren, trek ik een dikke streep door zijn naam. Dat is toch wel het minste wat je kan doen. Maar dat is de harde wereld; gekende en geliefde feestzalen hebben vrijwel elk weekend een trouw en zitten echt niet achter hun pc te wachten op mails van mensen die *misschien* hun trouwfeest willen geven in hun zaal. Maar dit soort arrogantie kan ik ook niet verdragen. Zo ben ik ook naar een bekende feestzaal geweest in Hoeselt om een mogelijk menu te bespreken. Aangezien we veel gasten hebben en we aan het bouwen zijn, wilde ik het menu dat op hun website stond een beetje inkorten. "Alles is mogelijk! Ik mail u deze week nog een goed voorstel door!" was het antwoord. Maar ik heb nooit meer iets van hem gehoord. Koppels genoeg die in de zomer willen trouwen en die een pak meer geld hebben! Dat vond ik eerlijk gezegd schandalig, maarja.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|