TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
a
14-8-2009
|
29-7-2009 21:02:56
Ik heb die van mij gewoon gekocht tijdens de solden nu. Een paar open sandalen voor 40 euro en ze zaten best wel goed. Ik vond het ook wat onnodig om heel veel geld te geven aan een paar schoenen dat je toch niet zo meteen zou opdragen.
|
|
s
1-6-2007
|
30-7-2009 2:15:03
Ik heb de mijne gewoon in de schoenwinkel gekocht in de solden aan ongeveer 50 euro.
Nogal een simpel antwoord, maar ga eens gewoon in schoenwinkels kijken. Hou er ook rekening mee dat je bij veel bruidjes de schoenen amper ziet. Ze komen enkel piepen bij trappenlopen of als je zit. En als je zit steken je benen meestal nog onder een tafel.
|
|
Heidi
13-9-2008
|
30-7-2009 9:39:53
Ik heb mijn schoenen ook gewoon in de schoenwinkel gehaald, maar omdat ik een moeilijke ben heb ik niet gewacht tot de solden ;-) heb een paar sandaaltjes gevonden van Hush Puppies, zaten geweldig en ik ben ze nu terug aan het aandoen als sandaaltjes voor alle dagen (normaal zijn ze daar net iets te goed voor, maar ze zitten zo zalig) heb er toen wel 85 euro voor betaald, maar geen spijt van gehad omdat ik wist dat ik ze nog ging afdragen...
|
|
Sofie
19-9-2009
|
30-7-2009 10:08:58
in de bruidswinkel want vond nergens anders mijn goesting ;-) het zijn er van elsa coloured shoes, collectie 2010, nog niet te zien op internet. kosten denk ik € 185 en moet ze nog dragen... mijn zus heeft er van elsa gekocht voor een suite waar ze getuige was en ze was er zoooooo tevreden van dat ze voor onze trouw dezelfde heeft besteld, maar dan laten kleuren in het kleur van haar kleed nu ;-) dus bijkomend voordeel, na je trouw kan je ze laten kleuren en kun je ze dus opnieuw dragen ;-)
|
|
Tessa
10-10-2009
|
30-7-2009 10:21:57
Ik heb de mijne in Breda bij Tsjari gekocht... Zalige winkel...goede service, vriendelijke mensen,... Ik heb voor mijn schoenen 175€ betaald en heb nog een paar reserve gekocht die in de solden stonden...
Gr. Tess
|
|
Vicky
3-7-2010
|
30-7-2009 10:42:12
Hei Karin,
ik was in eerste instantie ook van plan om mijn trouwschoenen in een gewone schoenwinkel te kopen, want ik wou er niet al te veel geld aangeven. En omdat je in zomercollecties verschillende witte schoenen vinden kan, dacht ik dat het zeker zou lukken.
Maar uiteindelijk ben ik toch naar Van Loock in Zandhoven geweest, deze hebben een parelmoerachtige glans en dat maakt ze toch net iets mooier dan de gewone witte uit de schoenwinkel. Omwille van die glans passen ze ook veel beter bij een trouwkleed, vind ik. Mijn schoenen heb ik €136 betaald, ze zitten heel goed.
Je betaalt wel iets meer, maar dat voel je ook qua comfort aan je voeten. Ze zitten echt heel gemakkelijk en ik ben blij dat ik ze gekocht heb. Ik ga ze later ook nog zeker afdragen onder een zwarte of bruine broek.
Grtz Vicky 07/08/09
|
|
Eva
10-10-2009
|
30-7-2009 10:56:33
Dag Karin,
aangezien mijn trouwkleed paars is, heb ik ook niet de nood gehad voor witte schoenen te kopen. De mijne komen dan ook gewoon van de schoenwinkel. Ik heb al wat problemen met mijn voeten dus heb ze gekocht in de winkel waar ik altijd ga. De mijne waren ook in de solden en heb er toch nog 85 euro voor betaald.
Ik heb tegelijkertijd van het zelfde merk een gelijkaardige schoen gekocht en die draag ik nu. Dus ik weet dat mijn schoenen zalig zullen zitten op onze trouwdag. En ik kan ze daarna gewoon verder afdragen!
Groeten, Eva
|
|
Ellen
14-8-2009
|
30-7-2009 13:19:12
Karin,
Ik heb mijn schoenen in de winkel gekocht waar ik mijn kleed kocht. Het zijn schoenen van Linea Raffaeli. Ze waren idd ietsje duurder (schoenen kosten tussen 150 en 190 euro denk ik), maar ze zitten gewoon fantastisch! Ik heb ze nog maar 2 keer ingelopen en ze zitten perfect. Ik denk dat ik ze echt de hele dag ga kunnen dragen op mijn trouw ....
Groetjes
Ellen 14-08-2009
|
|
Daisy
25-9-2009
|
30-7-2009 14:18:06
hallo,
enkele maanden terug hed ik last van erg zere voeten. ben naar de orthopedist geweest en die zei doodleuk , sorry maar geen hakken meer voor u. dus ik draag nu altijd platte schoenen en ik die zo graag hakken draag. nu heb ik er voor de trouw toch gekocht. het zijn er van esprit en heb er 60 euro voor betaald. mijn zolen kan ik er niet inleggen maar ik ga langsgaan in de winkel waar ik mijn zolen heb laten maken en die leggen er dan iets in zodat ik toch nog niet te zere voeten ga hebben.
groetjes Daisy 25/09/2009
|
|
Cindy
10-10-2009
|
30-7-2009 17:17:38
Hallo, ik heb mijn witte schoenen in een gewone schoenenwinkel gehaald, van het merk Footnotes voor 116 euro in de solden. Ze zijn niet te supersjiek, dus kan ik ze volgend jaar nog als zomerschoen afdragen. Cindy 10.10.09
|
|
Vera
22-8-2009
|
30-7-2009 20:20:44
Hey Karin, mijn schoenen komen van Montfrance in Maastricht (geen bruidswinkel). Heb wel lang moeten zoeken naar een paar dat goed bij mijn kleedje past, maar ze hebben uiteindelijk ook maar €100 gekost. Dan heb ik nog een paar reserveschoenen gekocht bij Bent shoes, van het merk Sprox.
|
|
Nadine
31-10-2009
|
7-8-2009 23:17:17
ik heb de mijn gekocht bij maxim in aarschot (bruidswinkel) 95euro heb ik betaalt.
groetjes
|
|
Veerle
6-6-2009
|
17-8-2009 15:53:10
Hallo! Ik ben uiteindelijk vanuit Leuven helemaal naar Van Loock gegaan. En dat was het waard. Ik heb schoenen van Luco Renzi gekocht, in een glanzend ivoor, voor 147 euro. Ik heb ze bijna niet ingelopen en ik draag nooit open schoenen met een hak, omdat ik dat van de podoloog ook niet mag. Ik heb 3 weekends na elkaar een trouwfeest gehad en die schoenen zaten fantastisch! Echt boven verwachting. Ik denk niet dat ik ze nu nog voor iets zal dragen, maar na zo'n 3 dagen heb ik ze toch al goed 'afgedragen' :-) Groetjes, Veerle
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|