Terug naar overzicht
Geniet van jullie dag en alvast een heel dikke proficiat :-)Groetjes Ellen
Voor ons is het morgen de grote dag (vrijdag). Ook hier geen stress te bespeuren. Nog rustig de laatste dingen afwerken en straks nog eens goed slapen.Geniet van jullie mooie dag, ik zal het zonnetje doorsturen.Groetjes, Kim
Een fantastische bruiloft en huwelijk toegewenst! Geniet van elk moment.Groeten,Eva10/10/'09
Hey Bjorn,hopelijk wordt het zaterdag op alle vlakken een stralende dag, de weersvoorspellingen zien er alvast goed uit :-)Hier nog 289 dagen maar we blijven aftellen :-)Sofie15/05/10
Bjorn en Karel,een stralende dag toegewenst en een lang en héééél gelukkig huwelijksleven ! Tracht van elk moment intens te genieten en vooral van elkaar tijdens de wittebroodsweken ! En als de zon er nou nog bij zou kunnen zijn, zal het helemaal PERFECT zijn, hè !Van harte.
hoi, hoi,Van ons is het op 07-08-09, echte stress is er ook niet hoor!Wij wensen jullie een schitterende dag en heel veel geluk samen!!!Veerle
Proficiat alvast!!! Waar is het juist in Aalst dat jullie trouwen? En om hoelaat? :-)Groetjes,Els
Els,Wij trouwen om 14h in het stadhuis en onze viering is om 15h in de feestzaal (1e verdiep) van 'de graaf van egmont', een cafe op de grote markt.Groeten
Alvast proficiat voor jullie huwelijk.Wij hebben nog 322 dagen te gaan.Ik kijk er echt naar uit naar "onze"dag.Ik hoop dat de stress na verloop van tijd weg blijft bij me,heb er nu al last van.Grts Sam en Vital.